USB ønskes aktiveret på Home Trio Box

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 11 kommentarer
Der er kommet så meget nyt med "Mit TDC", at jeg godtroende tænkte, at billeder på TV kan ses via USB indgangsstikket på vores Home Trio boks. Men ved nærmere eftersyn, er det åbenbart en særskilt boks man skal leje i mindst 6 måneder med en udbetaling på små 400 kr.!

Den engelske vejledning på skærmen fortæller, at man foreløbig kan tilslutte sin computer og at man senere vil kunne tilslutte andre kilder. Alt sammen meget omfattende og teknisk.

Vi købte en MPEG4 dekoder i Kvickly til 398 kr. til vores gamle TV i soveværelset og søreme om den ikke har et virksomt USB stik, hvor vi kan se vores feriebilleder.

Det smarte ville have været, at vi kunne det samme med Home Trio Boxens USB stik, hvor vi har tilsluttet vores nye flotte 46 tommers fjernsyn og hvor billederne ville kunne nydes af hele familen [i].

Har nogen hørt, om USB stikket vil virke i fremtiden eller er man piskenød til, at købe endnu mere hardware til endnu flere abonnementsudgifter. Vi synes det i forvejen er lige på kanten af det morsomme, at man skal abonnere på retten til at spole og optage på en maskine, som man i forvejen abonnerer på i dyre domme.[i]

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Selve dette med usbstik, tror jeg alle er lidt nervøse over at aktivere p.t. Disse usb stiks kan sikkert bruges ondsindet, lidt ligesom ps3'eren. Vil tro at de snart bliver åbnet, men ikke sikkert. Så vidt jeg fik afvide af en tdc supporter så var homedisk delen stædigvæk under udvikling, derfor nogle fejl og mangler. Mon ikke usb snart bliver aktiveret.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Kære Bachelor,

Det du skriver giver god mening - altså delen med malware og virus. Jeg kom i tanke om, at det er samme politik der føres på vores arbejdsplads. Dvs. at vi bedes ikke benytte egne usb nøgler i deres apparater af frygt for ovenstående.

Men vi kan selvfølgelig håbe på, at TDC kan finde en løsning på det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)