Svar

Urimelig lang ventetid på TDC Home Trio

Vi gik i begyndelsen af januar ind i den lokale TDC butik for at bestille TDC Home Trio. Vi har i forvejen TDC Home Duo.

Vi fik kort tid efter en ordrebekræftelse på, at Home Trio ville blive installeret den 30. januar. Det var så OK - selv om vi synes 3 uger er en lang tid.

En uge inden den 30. janaur kommer så en ny ordrebekræftelse og nu er installatione udsat til den 27. februar. Dagen efter kommer en ny ordrebeskræftelse - nu med datoen den 28. februar.

Jeg skriver til TDC via deres mailfunktion og spørger til, hvad jeg egentlig kan regne med. Og om det ikke betyder en form for kompensation for så stor en udsættelse.

Jeg får besked om, at den 27. februar er den rigtige dato og at kompensation kan der ikke blive tale om.

Der er tale om en ventetid på 7 uger.

Vi synes, det er en urimelig lang ventetid - også fordi TDC meget massivt markedsfører Home Trio uden at anføre den lange leveringstid.

Vi føler os lidt magtesløse.

icon

Bedste svar af JPL1 8 februar 2012, 11:50

Tak for svaret.

Vi har imidlertid valgt en anden løsning.

Se original

2 Kommentarer

Hej JPL

Jeg er ked af at høre om jeres oplevelse, og jeg kan også godt forstå jeres frustration over ventetiden.

Der er desværre områder, hvor vores teknikere har meget travlt for tiden. Når det er sagt, vil jeg gerne hjælpe med at se på, om vi har mulighed for at gøre noget i den konkrete sag.

Kan jeg ikke få dig til at sende en mail til kundeforum@tdc.dk, med dit fastnet/em nummer eller kontonummer og et link til denne side? 

Jeg kan ikke love vi kan finde en bedre tid, for som sagt er der steder, hvor vores teknikere har meget travlt. Og det skal jo også være på en måde, hvor vi ikke flytter en anden kundes aftale for at få plads. Men jeg vil gerne se, om der er noget jeg kan gøre.

Hilsen Niels

Tak for svaret.

Vi har imidlertid valgt en anden løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)