Svar

Ur indstilling på TDC homebox

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er den lykkelige indehaver af en TDC homebox, men har et lille problem med uret i boxen da det faktisk er 20½ TIMER bagud. Jeg har diverse regler som styres af uret i homeboxen, så hvis det kan indstilles så det passer igen ville det være rart.

Har haft slukket boxen, men det hjalp intet.

Nogen der ligger inde med et godt råd til at afhjælpe problemet?

icon

Bedste svar af Daniel-H 16 april 2013, 12:58

Hej M_Bak.

Jeg nu snakket med vores tekniker, og vi har ikke mulighed for at kunne rette det i boksen da den er sat til en localtid som hedder +01:00 Europe/Copenhagen.

Det du kunne prøve er at resette din boks via den fordybning på siden af boksen, find en skarp genstand og tryk knappen ind i min. 30 sek. også giv slip, bare husk at skrive dine regler ned så du kan indtaste dem igen, da man gendanner den til forbriksindstillinger.

Ellers er vi ude i at boksen evt skal fejlmeldes/ombyttes. 

Se original

2 Kommentarer

Hej M_Bak.

Jeg nu snakket med vores tekniker, og vi har ikke mulighed for at kunne rette det i boksen da den er sat til en localtid som hedder +01:00 Europe/Copenhagen.

Det du kunne prøve er at resette din boks via den fordybning på siden af boksen, find en skarp genstand og tryk knappen ind i min. 30 sek. også giv slip, bare husk at skrive dine regler ned så du kan indtaste dem igen, da man gendanner den til forbriksindstillinger.

Ellers er vi ude i at boksen evt skal fejlmeldes/ombyttes. 

Ja. Problemet er løst.

Tak for hjælpen....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)