Svar

ups glemte regningen

• 0 kommentarer
Hej alle

Jeg har stået i voldsomt flytterod og derfor glemt en regning, jeg tænkte virkelig ikke over det, fik en sms for et par dage siden om den skulle betales og tænkte jeg lige måtte bede dem om et kontonr og det fik jeg så. mandag eller tirsdag blev regningen betalt, igår lukkede de helt for min tlf og jeg min kæreste måtte så ringe til dem for mig, de ville give ham en mailadresse han kunne maile kvitteringen til for de kunne stadig ikke se min indbetaling. Mailadressen var 80808029@tdc.dk jeg mailede til dem med det samme og har en gang tidligere fået at vide der kan gå op til 24 timer, men kender ingen der har prøvet det tager så lang tid.

Nu er spørgsmålet så om det kan passe det er den mail jeg skal sende kvittering af regning til eller er der en anden direkte til deres regningsafdeling?? For min tlf er stadig lukket.

Er der nogen der har prøvet det og ved hvor længe der går?

Hilsen MYES

God dag til alle

icon

Bedste svar af bbs 7 oktober 2011, 07:40

Hej myes

Ja det spørgsmål ville jeg også stille mig selv, om det er den rigtige mail adresse.

Se lige dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5642

hilsen bbs

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej myes

Ja det spørgsmål ville jeg også stille mig selv, om det er den rigtige mail adresse.

Se lige dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5642

hilsen bbs

hej bbs

tak for dit hurtige svar. Jeg ved man kan sende den kvittering pr mail, men tror stadig ikke den der jeg fik er den rigtige. Især ikke når der ikke er sket noget endnu og er lidt træt af en tlf jeg ikke kan bruge, men så kan jeg jo nok lige huske det til næste gang en regning fra TDC havner i en flyttekasse *griner*

Smil fra

Myes

Omdømme 3

Hej myes

Ja det er jo noget "rod " med din regning.

Har du iike en fysisk kvitering, som du kan fremvise i en TDC Butik?Blinkende humørikon

Håber snart du får "  din telefon " igen.Meget glad humørikon

hilsen bbs

Hej

Så fik jeg forbindelse igen.. Den sidste mailadresse må have hjulpet eller også har de bare langt om længe registreret betalingen..

Men tak for hjælpenMeget glad humørikon

God weekend

Myes

Omdømme 3

Hej myes

Hip hip hurra, at du fik forbindelse igen, ka' det passe at man føler sig helt handicappet uden telefon?

nej vel og dogBlinkende humørikon

Også god weekend til dig.

hilsen bbs/Bente

Betalingsservice er nu en god ting.

Omdømme 3

Hej Phenomeon

Det vil jeg give dig ret i, betalingsservice er en god ting, men jeg vil ikke betale for noget alle andre ikke har lagt et ekstra gebyr på.

Vi har alt andet via betalingsservice og de regninger skal vi ikke betale ekstra gebyr.Blinkende humørikon

Automatisk kortbetaling er ganske udmærket, når det virker som det skal!!!Meget glad humørikon

hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P