Uønsket tekst.

• Bruger
  • 22 kommentarer
Jeg var på et tidspunkt inde på hjemmesiden for Vikingeskibsmuseet i Roskilde for at finde en flot tekst, som jeg skulle bruge på omslaget til en videofilm, jeg havde optaget på museet. Jeg fandt, hvad jeg søgte  -  meen - nu optræder den tekst øverst på alle de sider jeg printer ud, undtagen i mit skriveprogram. Hvordan slipper jeg af med den tekst ?

Mvh Sebbe.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Du giver godt nok ikke mange oplysninger om hvad du har lagt teksten ind i..... Du må jo have brugt et program.

Vh

Peter

Hej Peter.

Jeg var som sagt inde på museets hjemmeside, og i beskrivelsen af museet fandt jeg et billede af et vikingeskib, som jeg ville bruge sammen med en tekst som jeg - ved nærmere eftertanke selv "forfattede  "  - den lyder " Vikingeskibsmuseet sept. 2009". Jeg printede billedet ud, men det med teksten lykkedes ikke, og hvordan den nu forekommer på alle de prints jeg tager, forstår jeg ikke. Så hvad jeg egentlig har foretaget mig, kan jeg desværre ikke svare på, og det er helt ok, hvis du ikke kan finde en løsning ud fra mine sparsomme oplysninger.

Mvh  Sebbe.

Hej sebbe

Et vilt gæt:

Jeg går ud fra du bruger word med et eller andet nummer. 3, 7 eller 10 og at det er når du printer nye dukumentsider ud at dt så står øverst.......???

Det kunne tyde på du har fået lavet om på din skabelon i programmet word. Hvis jeg var dig ville jeg prøvet at afinstallere dit word program og derefter installere det igen. hjælper det ikke, kunne du prøve at køre en systemgendannelse, fra før du forsøgte med den vikingeside. Hvis det er forlang tid siden så du ikke har et punkt du kan gå tilbgage til, kunne du undersøge om der evt. står noget i sidefoden , som gør at der bliver udskrevet noget mod din vilje.  Sidste forslag: Det kan være din printer der kløjs i informationer. Afinstaller printeren og installerler den igen. Som regel kan du gøre det i fjern programmer. Da du ikke skriver noget om styresystem, kan jeg ikke hjælpe dig yderligere. Altså fortælle dig hvor du gør de forskællige ting.

Der er ikke andet for at du må igang med et detektivarbejde. starte fra en ende af og hjælper det ikke, så skriv styrestystem, navnet på wordprogram og navnet på printeren, så kan det være der er andre der kanhjælpe dig videre. Jeg har ikke flere ideer.

ps: hvis en af mine forslag virker - så skriv det lige i din tråd, så hjælpe du andre ogjeg får stillet min nysgerrighed.  god arbejdslyst.Blinkende humørikon

Hej igen. Nu har jeg prøvet at af- og geninstallere printeren og dernæst mit skriveprogram, men den uønskede tekst står stadig på de sider, jeg printer ud.

Mit styresystem er Windows XP  - mig skriveprogram er OfficeOrg. 3.3 og min printer er en Brother DCP-135c.

Det hele er lidt mystisk.

Mvh Sebbe.

Hej  -  så har jeg vist fået løst problemet med en uønsket tekst ved udprintning.

Jeg klikkede på den lille trekant ved "side" øverst til højre  -  klikkede på "vis kilde"  -  klikkede filer  -  klikkede sideopsætning og valgte "tom" i de 3 felter i sidehoved. Tilsyneladende er den uønskede tekst forsvundet. Pyh-ha.

Mvh Sebbe.

fedt Sebbe -

at du fandt ud af at få prpblemet løst og endnu federe, at du fortæller os andre om det. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)