Uønsket pop up

• 0 kommentarer
Når jeg er inde på mit mailprogram, Outlook 2003, kommer der hele tiden en popup, som beder om en adgangskode. Den er fra pop3.mail.dk til xxxx@privat.tele.dk. Jeg har prøvet at oprette ne ny mailadresse med den adresse, men den ønsker jeg ikke alligevel. Hvordan slipper jeg af med den gene?

Vh.

esan

Hej esan

[i]Jeg har redigeret i dit indlæg her, fordi du har sat en fungerende email adresse ind. Du kan godt have din mail adresse så andre forum brugere kan se den, men når du lægger den offentlig som her, vil den være tilgængelig for ALLE på nettet. Der er "Webcravlere" som "høster" bl.a email adresser. Derfor vil jeg bede dig om kun at have din email adresse på din bruger profil. Her er det nemlig KUN registrerede brugere som kan se den - og derfor ingen automatiske ting.

Du er velkommen til at spørge, hvis det giver anledning til spørgsmål

Venlig hilsen

Patrick - Moderatoren.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at gå ind i dit Outlook, ind i menuen Funktioner og e-mailkonti og få vist eller rediger eksisterende konti. Hvis den konto som du ikke vil bruge findes på listen over e-mailkonti, fjerner du den, så der kun er tilbage den konto som du normalt bruger.

Hvis der er mailkonti på listen som ikke er "opsat rigtig" med brugernavn og password vil der poppe et vindue op og bede om brugernavn/password for denne konto hver gang du henter/sender post.

Prøv om det kan hjælpe dig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P