Svar

uniblue

• Deltager
  • 0 kommentarer
hvad er det for et program der er sneget sig ind på min pc.det hedder uniblue reistry booster.det scanner systemetog finder407 system relaterede fejl og139 bruger relaterede fejl .så står der ret fejlen men derefter køb nu. det kan ellers skade min pc.  jeg har norton som scanner regelmæssig.

icon

Bedste svar af miela1 12 februar 2011, 12:29

Hej,

Registry Booster er et program, men enten selv kan hente, eller det kan komme som en Ad-ware(en form for malware) så du kan bare fjærne den.

den skader ikke, men den går heller ikke noget gavn.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Registry Booster er et program, men enten selv kan hente, eller det kan komme som en Ad-ware(en form for malware) så du kan bare fjærne den.

den skader ikke, men den går heller ikke noget gavn.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Uha, uha - 407 systemfejl og 139 brugerrelaterede fejl.

Du må hellere skynde dig at købe programmet så du kan få rettet alle disse "fejl", - og det er også lige præcis det der er meningen med alle disse false positives.

Plat og svindel, det er hvad det er. Køb aldrig nogensinde noget fra et plattenslagerfirma som Uniblue.

Og så kan du da i øvrigt glæde dig over at din computer kører ganske udmærket trods 546 "alvorlige fejl" Meget glad humørikon

Stor hilsen FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P