Svar

Undertekster på TV2 hos TDC TV brugere

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hej alle

Som I alle skriver er der nogle problemer med at TDC TV ikke viser undertekster på TV2. Dette beklager vi meget.

Det er selvfølgelig fejlmeldt. Desværre er noget gået galt, sådan at det ikke er blevet lagt på driftsinfo. Dette arbejder vi hårdt for at løse nu.

Gitte - aka GTH, vil holde jer opdateret i denne tråd fra nu af.

Jeg flytter alle tråde og indlæg omkring emnet ind under denne tråd. Der er desværre opstået en misforståelse om, at man selv skal starte en ny tråd, hvis man har problemet. Dette er ikke nødvendigt og vil ikke blive tolereret yderligere. Jeg flytter alle tråde ind her under, så ingen grund til at forsøge [i]

Også vil jeg takke rigtig mange gange for alle de indlæg vi har fået omkring dette emne. Det er rigtigt dejligt at se.

Så bliv endelig ved med at skrive herinde om emnet, selv om jeg for overblikket skyld, altså flytter alt her ind under nu.

Hilsen

icon

Bedste svar af GTH 14 marts 2011, 13:00

UPDATE:

Fejlen med manglende undertekseter er lokaliseret til en softwarefejl - der har ramt både TDC TV og DVBT. Fejlen er på nuværende tidspunkt rettet og undertekster virker igen.

Mvh. Gitte

Se original

74 Kommentarer

Jeg kan ikke optage programmer fra tv2. Når jeg åbner tvguiden oplyses det, at programinformation ikke er tilgængelig for så vidt angår tv2. Der er heller ingen undertekster på udenlandske film. Mærkeligt, fordi der er undertekster på det tv jeg har koblet op på en almindelig tv antenne. Jeg har prøvet at genstaarte systemet.

su mvh

Jeg har samme problem med manglende programinformation på tv2, og det har andre, jeg kender med TDC TV også. Programoversigten "udløb" ligesom bare lige pludselig - det var vist torsdag aften engang. Og siden er der intet sket. Meget problematisk!!!

Er der nogen der har en løsning på manglende undertekster på tv 2
Hej 

Pludselig har jeg ingen undertekster på TV 2. Har kun lagt mærke til at de ikke er der ved udenlandske film. Det gælder ligeledes på min eksta box på værelse. Har prøvet at genstarte router og bokse - men uden at det løste problemet. På øvrige kanaler er der ingen problemer med undetekster. Underligt. Nogen der der ude for samme problem? Og hvordan løses det?

Trist humørikon

Jeg ved det ikke ...men jeg har det samme problem Gal humørikonTrist humørikon

Manglende undertekster også i aften på TV2. Godt filmen er engelsk, men det er ikke optimalt.

Også galt på web-tv. Har slukket for det hele, men det hjalp ikke. Holm

Samme problem her siden torsdag aften. Ungen undertekster på TV2 ved udenlandske udsendelser.

Kender ingen løsning

Hvorfor mangler der undertekster på TV2.

Her begyndte det torsdag aften.

Har lige kikket på webtv TV2, der er der heller ikke undertekster på udenlandsk film.

Kan se at der er flere der har samme problem.

Det er tilsyneladende et stort problem, som TDC åbenbart ikke prioriterer særlig højt - foreslår at kime hotline ned !!Gal humørikon

Tak for tilbagemelding. Det tidsmæssige svarer meget godt til min oplevelse. Men hvad har TDC mon tænkt sig at gøre lige nu. Man kan jo ikke komme i kontakt med firmaet. Så skal vi bare vente til på mandag og så kontakte deres tekniske service. Tja det må vel være løsningen, men dyb t irriterende er det da.

Har heller ikke undertekster på TV-2 her. På gamle fora på nettet kan man se, at det ikke er første gang, der er problemer med det. TDC har som sædvanlig ikke meddelt noget som helst, men hvorfor skulle de også det, det er jo en af fordelene ved at have stort set monopol på signallevering.

Har lige talt med hotline.

Jeg skulle nulstille TV-boksen og det hjalp.

Nulstilling = sluk i 10 sek tænd i 10 sek dette gentages 3 gange, hvorefter man lader boksen være tændt 3 gang - efter en tid var problemet væk.

Nulstilling = sluk i 10 sek tænd i 10 sek dette gentages 3 gange, hvorefter man lader boksen være tændt 3 gang - efter en tid var problemet væk.

ja hvad er der for noget, man tror man skal se god film, så er der ingen undertekster. Det er der heller ikke endnu, men det er kun på tv2.

Løsningen med at tænde og slukke et antal gange med hvilepause virker i hvert fald ikke her - heller på multiroom-boxen - og så har TDC sædvanen tro LUKKET for hot-line, når et problem bliver for påtrængende !! Gal humørikon Gal humørikon Trist humørikon

Det virker nu. Tak for hjælpen.

Det var det første jeg prøvede, jeg har også fået gendannet boxen til fabriksindstillingerne, men stadig ingen tekster på TV-2

Jeg fulgte rådet, men det firkede først ved at tage strømmen fra og til 3 gange. Og nu virker det, oven i købet ser det ud til at billedkvaliteten er bedre end den var før. Tak for tippet!

Ha. Der er åbenbart ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Har samme problem.

Det er lidt underligt at man skal genstarte TVboksen for at få info og tekster tilbage, det kunne jo sagtens forsvinde uden genstart, så må det da også kunne komme tilbage uden genstart.

Jeg har ikke prøvet genstarten endnu.

Mvh

Kim

Vi er lige startet på at se en film på tv2 UDEN undertekster. Prøvede at genstarte boksen som beskrevet i tidligere svar ligemeget hjalp det. Er der nogen der har en anden løsning?

Nu igen... Ingen tekster på TV2, har prøvet at nulstille boxen, ved at tænde/slukke den tre gange, men uden held. Der må da være en fejl et sted... Har andre problemer også?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også lige prøvet uden resultat, det gælder i øvrigt også for multiroomboksen - ingen tekster på TV2.

ØV ØV og 3 gange ØV.

Mvh

Kim

Det hjælper ikke på web-tv, ligesom det heller ikke virker på min boks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)