Underligt problem med spil(Heroes of Newerth), og visse hjemmesider ...

Hejsa [i]

Her til aften (omkring kl. 21.00), røg min internet forbindelse. Den kom dog op igen nogle minutter efter.

Mit problem er at der er visse hjemmesider så som www.noob.us og heroesofnewerth.com som ikke virker.

Jeg kan heller ikke logge på i spillet Heroes of Newerth.

Sider som facebook og youtube virker stadig uden problemer.

Det virker meget underligt, og der er andre af mine venner i Sønderborg området som har samme problem.

Det logiske ville være at der var blevet cutted nogle kabler et sted, men det virker bare mærkeligt at sådan noget skulle ske ved en fejl kl. 21 om aftenen.

Noget info ville være dejligt [i]

Ps.

Jeg har prøvet på 3 forskellige computere i huset, og det samme problem optræder ved alle 3. Så det er ikke et firewall problem eller lignende.

Hilsen Peter [i]

4 Kommentarer

Jeg har problemer med siten www.insanejournal.com. Problemet startede for cirka 3-4 timer siden, meget tæt på det samme tidspunkt som dit problem startede.

Test sites siger at siden er oppe og kører uden problemer. Venner i udlandet (Sverige, Storbritanien og USA) har fortalt mig at de kan logge ind uden problemer... men jeg kan ikke.

Det tyder på et problem med TDC bredbånd, idet jeg med mit mobile internet - også TDC - sagtens kan få adgang til www.insanejournal.com nu hvor jeg har testet det.

Jeg regner do ikke med at der bliver gjort noget ved det i nat Trist humørikon( Tålmodighed er vist vores eneste mulighed.

Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste der sidder og river hår ud af hovedet Humørikon med tunge ...

Jeg ringer i hvert fald lige ind til tcd-hotline i morgen ...

Vi må håbe Glad humørikon

Problemet er løst Glad humørikon

Jeps, har lige testet på den side jeg ikke havde adgang til i nat. Sagde de noget om hvad der havde været galt?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)