Ulogisk søgning på TDC Play (TV)

Når man søger efter en film via søgefunktionen på TDC Play, får man godt nok vist en liste med film, men når man så vælger en film på listen, bliver der ikke taget hensyn til, om man har Filmpakken, hvor visse film er gratis - i stedet koster filmene typisk 29 kr. Når man ser film søgt fem via søgefunktionen skal man betale for alle film, selvom de ville være gratis via Filmpakken, så vidt jeg kan se.

Herved bliver søgefunktionen ubrugelig til at udsøge sine film med.

Fx søgte jeg efter filmen RED, da jeg ikke gad bladre-bladre-bladre næsten 100 titler ned i Filmpakken, men via søgefunktionen koster filmen 29 kr, mens den er gratis i Filmpakken.

Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor søgefunktionen er så godt gemt - den skulle jo være direkte tilgængelig i menustrukturen. Og der er heller ikke fedt, at der ikke er bedre søge/bladre muligheder, når man skal bladre ned til en bestemt film. Det virker håbløst at skulle bladre titel efter titel, når man nu fx vil ned til film, der starter med R.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jespermoeller

Vi oplever ikke fejl med søgefunktionen, og de gratis film står stadig til 0 kr. når man søger på filmene.

Du skal være opmærksom på, at filmen "Red" er 0 kr. men "Red 2" koster 29 kr. Det kan være, du kom til at søge på den anden film Glad humørikon

/Ajla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P