Svar

ufrivillig stop af musik på mobil

Hej med jer.

Når jeg afspiller musik på min mobil, har den en tendens til at stoppe med af afspille. Så skal jeg lige røre skærmen og musikken gå igang igen. Det sker eksempelvis når jeg cykler på arbejde og det tager ca. 25 min. Her kan jeg aktivere op til 5 gange.

Mobil Sony Z1 D5503

Android 5.0.2

Med venlig hilsen

Per Kirkegaard

icon

Bedste svar af Stefan 24 august 2015, 10:24

Hej Per

Kunne se, at du manglede et svar.

Det lyder som et rigtig irriterende problem, og jeg kunne forestille mig, at der kan være flere ting, der kan forårsage det. Jeg har et par ideer til det, og jeg håber det leder dig på rette vej.

Det er set før, at et headset faktisk kan være årsagen til dette problem, så hvis du endnu ikke har prøvet med et andet sæt høretelefoner, er det et godt sted at starte.

Derudover kan det ske, at der er noget, der får app'en til at stoppe. Det kan være andre apps eller en strømbesparende funktion, så det er også en god idé at tjekke det.

Hvis ikke det afhjælper det, kan det ske, at der er andre brugere her på TDC Forum med gode ideer, så du kan bare skrive her i tråden.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Per

Kunne se, at du manglede et svar.

Det lyder som et rigtig irriterende problem, og jeg kunne forestille mig, at der kan være flere ting, der kan forårsage det. Jeg har et par ideer til det, og jeg håber det leder dig på rette vej.

Det er set før, at et headset faktisk kan være årsagen til dette problem, så hvis du endnu ikke har prøvet med et andet sæt høretelefoner, er det et godt sted at starte.

Derudover kan det ske, at der er noget, der får app'en til at stoppe. Det kan være andre apps eller en strømbesparende funktion, så det er også en god idé at tjekke det.

Hvis ikke det afhjælper det, kan det ske, at der er andre brugere her på TDC Forum med gode ideer, så du kan bare skrive her i tråden.

Tak for hjælpen

/Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)