Udvidelse af størrelsen på min mailboks

• kvc
  • 0 kommentarer
Hej.En afsender, har prøvet at sende en mail til mig, med en vedhæftet pdf fil på 10,5 MB, men der bliver meldt tilbage til afsenderen, at min postkasse ikke kan modtage en så stor fil.Har ikke webmail.Kan se på TDC`s hjemmeside, at man kan udvide sin mailboks til 250 MB, men den tilhørende vejledning gælder tilsyneladende kun for webmail.Hvad gør jeg.Med venlig hilsen.Karl Veggerby 

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Godmorgen Karl

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig med problemet. For det første, vil jeg gerne hjælpe dig med at udvide din mailboks til 250mb.

Du skal oprette et login til tdconline.dk hvorefter du tilføjer dine bredbåndsprodukter til din selvbetjening. Herefter tilknytter du din eksisterende mail, som webmail, ved hjælp af dit mail-password og mail-adresse.

Dog vil jeg oplyse dig om, at det ikke hjælper på problemet med at modtage en fil på 10.5mb. Vores mail servere acceptere ikke filer over 8-10mb, så hvis det er muligt, skal afsenderen dele filen op i 2 og sende dem hver for sig.

Jeg håber det var svar nok, hvis ikke, er du mere en velkommen til at skrive herinde igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)