Udvidelse af mailboks

Jeg har 10 mb i min mailboks og vil gerne udvide den, men har ikke længere banneret "udvid din mailboks" på forsiden. Det har været der tidligere men nu kan jeg ikke se det. Hvad gør jeg så?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Fiogper

Du skal tage en snak med vores Kundeservice, om at din e-mail adresse skal tilknyttes dit bredbåndsabonnement.

Dvs. lige nu, rent systemmæssigt, ligger din e-mailadresse ikke sammen med dit bredbånd, og det er årsagen til problemet.

Du kan finde kontaktoplysninger til vores Kundeservice her: www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Jeg er lidt nysgerrig.

Fiogper skriver "Det har været der tidligere men nu kan jeg ikke se det."

1) Vil det sige at den mail-adresse HAR været tilknyttet, men at TDC eller Fiogper har sløjfet tilknytningen så banneret derved er forsvundet? Jeg spørger fordi der er rimelig mange tråde, hvor andre brugere, heller ikke længere kan se det baner.

2) Er der lavet noget om, således at kunder ikke længere selv kan tilknytte sin mail adresse via TDC's selvbetjening? som eks denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

I følge den side kan man ikke bruge webmail - før den er tilmeldt.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja

Problemet, i dette tilfælde, skyldes at vi har sendt nogle infomails ud til kunder med NetBasis abonnement, dengang NetBasis var gratis.

Denne mail gjorde opmærksom på at vi ikke havde registreret trafik på postkassen, og derfor ville det blive opsagt, hvis man ikke reagerede på denne mail.

Om Fiogper har modtaget denne, eller hvad der helt præcist er sket, kan jeg ikke sige med sikkerhed, men det ligner dette scenarie.

Dvs. nu er abonnementet sat i en midlertidig status, hvor det afventer lukning, og derfor kan det ikke udvides.

Hvornår det evt. bliver lukket, tør jeg ikke sige, da det kan stå i denne status i mange måneder.

Spørgsmål 2 er jeg ikke helt med på.

Som ny kunde bør man automatisk blive tilmeldt Webmail, og som eksisterende kunde burde der ikke være noget problem i manuelt at tilmelde sig Webmail.

Vh.

Rasmus - TDC

@Tak Rasmus

Nu giver det mening for mig også.
@Alle

se denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(