Udvidelse af mailboks

Jeg har 1GB på min mailboks - alligevel får jeg dagligt en servicemelding om, at boksen er næsten fuld.

Der er i dag kun brugt 9% af den ene GB, så jeg forstår ikke advarslen.

- og da jeg har en meget livlig mailtrafik, er det faktisk dagligt, at indbakken på TDC-serveren skal tømmes - i følge jeres servicemelding. Men der er jo masser af plads.

Noget andet - hvordan sletter man samtlige indgående beskeder på en gang i indbaklken?

vh Kristian Melgaard

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil ikke gøre mig klog på mystikken i WEB-mail - slet ikke, men jeg tror jeg kan hjælpe dig med at tømme en mappe. Hvis du markerer feltet til venstre i overskriftslinien mener jeg du markerer alle filer i mappen, derefter kan du så slette eller flytte alle på én gang.

Hej Kristian.

Jeg suplerer lige Teleforums svar, fordi jeg desværre ikke kan få det tip til at virke. Den markering tager kun en side af gangen, men det kan være det er mig der gør noget forkertBlinkende humørikon

Det irriterer også mig grusomt at man ikke kan slette hele møjet på en gang.

En grund til at du får den besked er at ALLE mapper tælles med i det samlede resultat. Derfor skal du gå ind på din webmail, og klikke på mapper ude i venstre kollonde.

Der ser du et overblik på din indbox og det skulle ikke undre mig hvis din papirkurv  eller din spammappe er fuld. Det er ihvert fald noget du lige kan undersøge.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på en mulig løsning på hele probleme "fyldt mailbox".

Hvis du hat styresystem windows 7, kan du installere det gratis postpogram fra Microsoft. Når det er installeret henter det pogram alle dine mails på TDC's server.

I programmet kan du sætte programmet til at gemme en kopi på TDC'serveren og samtidig få programmet til at slette de gemte kopier efter eks. 5 dage.

(Hvis du ikke ved hvordan, så spørg.)

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold - Fundet af Jesper
Hvis du har et ældre styresystem kan du måske bruge dette. Dog kender jeg ikke det pogram, men jeg vel tro at det kan det samme. Her er en vejledning til programmet og neders på sider et link til download.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-filtre.php

Jeg er mac-bruger - men ellers tak for den gode ide. Det er kun min indbakke, der er belastet - og i følge systemet bruger den 9% - hvor er de 93 % henne ??

vh mel-

Åh melgård - jeg har ikke en skid forstand på mac, men der må findes et postpogram der kan installeres på sådan en "fyr".

Kan du måske bruge noget af det jeg lige har skrevet i denne tråd? /t5/Mit-TDC/Outlook-express-postkassen-fuld-kan-ikke-modtage-mail/m-p/47083#M4752

Derudover har jeg desværre ikke flere ideer.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Med hensyn til sletning af filer. Maja du beklager dig over at den kun selekterer de filer, der er på siden. Det problem kan du let løses ved i instillinger at bede om at få alle på  én side.

Teleforum - du er en knag!

TAK for det. Det vil jeg lave om MED DET SAMME.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)