Udvid mailboks

• 0 kommentarer
Hej

På www.tdc.dk/4318 står der, at man udvider sin mailboks til 1gb ved at trykke på banneret "Udvid din mailboks"i nederste venstre hjørne. Denne banner er ikke i nederste venstre hjørne i min indboks, når jeg er logget ind - så hvordan gør jeg det så???

5 Kommentarer

Hej Bet

Velkommen til TDC-forum.

Hvilket abbonement har du?

Hvis du har mobil bredbånd, kan du ikke.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=10937

Der er flere der har samme problem, og der er ikke rigtig nogen løsninger jeg kan henvise til. Derfor vil jeg bede dig ringe til Hotline og fejlservice*  80 80 80 47 .

Kunne du bruge svaret?

Det synes jeg faktisk er et ringe svar!

Det kan da ikke være rigtigt at man skal ringe til kundeservice blot fordi banneret er forsvundet.

TDC se dog at få det lagt ind under Selvbetjening - det er spild af vores allesammens tid!!!! Gal humørikon

Hej Ms_Curie

Ja det kan da godt være du syntes det, men da jeg også kun er kunde og at det primert er kunder der hjælper hinanden her på forum, vil jeg ige foreslå, at du ringer for at spørge hvor dit banner er, og bagefter skriver svaret her i tråden, angående hvor dit og alle andres bannere er forsvundet hen.. Det vil der garenteret være flere af os brugere der ville sætte stor pris på. Gal humørikon Da der kan være 117 grunde til at det er forsvundet.

Nå jeg hidser mig lige ned igen, og siger god jagtBlinkende humørikon Jeg syns ikke, jeg spiller min tid med at svare digGlad humørikon

Hej Maja

Mit irritation gik slet ikke på dit svar, men på det faktum, at man skal kontakte kundeservice for at få løst problemet.

Min kritik vedr. at spilde vores allesammens tid, var heller ikke henvendt til dig, men til TDC, som jeg skrev i midt indlæg.

Så jeg beklager, hvis du har følt dig trådt over tæerne.

Hilsen

Ms_Curie

Hej igen

Helt i orden. Engang i mellem er jeg for hurtig på aftrækkeren. Nå men nu er der en ting der undrer mig. I det første indlæg står du med brugernavnet Ms_Curie og i det sidste somLL. Har du to bruger-profiler, eller rettere sagt to TDC-login?

Hvis du har det, kan det være årsagen til dit problem, jeg ved nemlig af bitter erfaring, at jeg stod opført med to brugernavne og det kune systemet ikke finde ud af. Så du slipper nok ikke udenom at kontakte Hotline. Måske for at få slettet det ene brugernavn. Hvis du har lyst, kan læse om mine genvordigheder her: /t5/Os-med-TDC/Jeg-er-YOUSEE-KUNDE-fordi/m-p/8007#M2480

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)