Svar

udvid din mailboks


Systemet vil ikke identificere mig som bredbåndskunde, hverken med mit telefonnummer eller v.h.a. mit konto nummer.

Har andre samme erfaringer?

mvh

alfredo

icon

Bedste svar af Martin12 9 september 2010, 09:00

Hej alfredo,

Tak for dit spørgsmål.

For at kunne udvide en mailboks, skal man sikre sig at det "Mit TDC" login man bruger, er bredbåndsvalideret. Man kan kun have et login bredbåndsvalideret, så hvis man oplever problemer med at blive identificeret, kunne det tyde på at man allerede er valideret på et andet login.

Har man spørgsmål omkring dette emne, så kan Hotline svare på alle spørgsmål og hjælpe med at finde det rigtige login.

Venlig hilsen

Strellev

Moderator

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alfredo,

Tak for dit spørgsmål.

For at kunne udvide en mailboks, skal man sikre sig at det "Mit TDC" login man bruger, er bredbåndsvalideret. Man kan kun have et login bredbåndsvalideret, så hvis man oplever problemer med at blive identificeret, kunne det tyde på at man allerede er valideret på et andet login.

Har man spørgsmål omkring dette emne, så kan Hotline svare på alle spørgsmål og hjælpe med at finde det rigtige login.

Venlig hilsen

Strellev

Moderator

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)