Svar

Udstrukket format på Disney Channel

Hej. Nu er Disney Channel begyndt at sende i 16:9, men billedet er en form for filmformat (70 mm), som man så har klippet det yderste af, så det bliver 16:9 format. Det er ligesom de kanaler som sender i 4:3, hvor det så bliver strukket ud til 16:9, bare hvor dette er gjort med bredformatet. Ser meget Disney Channel, så håber i vil løse problemet hurtigst muligt. Hilsen Magnus
icon

Bedste svar af J_nz 9 maj 2012, 18:30

Hej igen! :-)

Det skal du bare gøre, ved at ringe til vores hotline, så laver de fejlmeldingen for dig!

Mvh Jens

TDC

Se original

7 Kommentarer

Hej Magnus

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige tjekket på mit TV her, og det er det samme som du beskriver det. Det skal vi lige have kigget på. Vi skal have lavet en fejlmelding ned til vores TV teknikere, som så vil give feedbacken videre til Yousee som er dem der sender kanalen til os. 

Det sker via vores hotline, du kan se kontaktoplysningerne her: http://go.tdc.dk/fkcrs

Mvh Jens

TDC

Gør i det, eller skal man selv gøre det? P.S. Hvordan sender man det ind, hvis man skal gøre det selv?
Hej igen! :-)

Det skal du bare gøre, ved at ringe til vores hotline, så laver de fejlmeldingen for dig!

Mvh Jens

TDC

Tak for hjælpen - gør det nok imorgen :-) Hvor lang tid tager det, fra at jeg ringer ind og siger det, til at der bliver rettet op på fejlen?
Nu ringede jeg ind i fredags, og fik svar fra en tekniker igår. Han sagde, at fejlen ville være lavet i løbet af eftermiddagen (igår), og der er stadig ikke sket noget. Skal jeg genstarte boksen?
Hej igen

Kan se fejlen er rettet på mit fjernsyn nu, så ja, vil nok foreslå du lige prøver at genstarte boksen på knappen bagpå, for at se om det hjælper :-) Evt. lige tjek på tandhjulet på fjernbetjeningen om den står til 16:9, stræk ud eller hvor den står henne :-) Mit står til normal.

Mvh Jens

TDC

Der er også rettet op på det ved mig. Jeg har ikke genstartet den. Tak for hjælpen! Magnus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)