Udskifte TDC router med Apple Airport, muligt?

Hej,

Er det muligt at udskifte min TDC router med en Apple Express / Extreme (så jeg kun bruger Apple routeren)?

Hvis ja, kan jeg så stadig tilslutte netværkstabler fra Appel routeren til mine to TV (ligesom med TDC routeren) ?

Jeg har TDC trio.

vh

Casper

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

C4pper skrev:
Hej,

Er det muligt at udskifte min TDC router med en Apple Express / Extreme (så jeg kun bruger Apple routeren)?

Hvis ja, kan jeg så stadig tilslutte netværkstabler fra Appel routeren til mine to TV (ligesom med TDC routeren) ?

Jeg har TDC trio.

vh

Casper

Nej, med Hometrio er du bundet til Homeboxen.

Er det så mulligt at sætte Apple Airport i forlængelse af TDC-routeren (altså med netværks kabel fra TCD-routeren til Apple Airport)  ?

vh

Casper

Omdømme 2

C4pper skrev:
Er det så mulligt at sætte Apple Airport i forlængelse af TDC-routeren (altså med netværks kabel fra TCD-routeren til Apple Airport)  ?

vh

Casper

Ja det er det. Bare husk at du stadig, hvis du f.eks. kører ftp-server, skal portforwarede fra din homebox til din Airport. Kører du kun "almindeligt" surf er det lige til.

Man kan vel smide Airport'en i DMZ og så styre alt portforwarding på den?

Omdømme 2

JGNiDK skrev:
Man kan vel smide Airport'en i DMZ og så styre alt portforwarding på den?

Nej, det kan man ikke. Sådan fungerer DMZ tilsyneladende ikke på Homeboxen.

Har man en Homebox vil man derfor altid skulle lave en eller anden form for portforwarding i Homeboxen (ja hurraaa Homeboxen er bare super.....)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)