Udgift på telefonregningen ved aktiv wifi og surf?

Sønnike har netop købt en Sony X10 pro, og vi har sat den op, så han kan surfe på vores eget wifi, som om den var en alm. bærbar pc. Vil dette påvirke hans telefonregning?

Han burde vel også kunne surfe med den på et vilkårligt Hotspot?

Kan han via internettet hente musik til den, direkte fra TDC Play, eller SKAL dette gøres (hentes) via en alm. PC?

/Jesper

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Så længe han bruger wifi kan det ikke ses på hans regning, der er det problem at hvis han skal hente noget fra tdc play vil play tro at det er en computer han henter fra og ville derfor ikke kunne bruge det Play deer følger med til hans mobil abonnent, men hvis i har Play til jeres internet kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle logge ind på tdc play og hente musik til telefonen.

Hvis telefonen er købt med maxMedia eller mixMedia så kan han jo bare gå på netted alt han vil uden det koster noget(ved mixMedia kan hente 1GB data på det hurtige net 3G derefter vil han få en sms der fortæller ham at han har brugt 1GB data og han kun ville kunne bruge det langsomme net GPRS, det samme med MaxMedia der er det bare 25 GB).

Hej,

tak for hurtigt svar, telefonen er købt via Telmore med 6 mdr håndjern. Hans abbonement er et alm. mobiltlf. abbonement, altså ikke noget 2- eller 3G.

Vi prøver os frem via http://m.tdc.dk  

Hvis det virker, lader vi høre fra os...

/Jesper

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg tror hvis du skal gøre det på den måde at du skal gå i gennem

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp

men jeg ved ikke om det er lovligt, så det ville nok være en god ide at rådføre sig med TDC først.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)