Svar

Udgår Hometrio Mini?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

• Veteran
  • 133 kommentarer
Mini-pakken er ikke længere at finde på http://privat.tdc.dk/tv/

Nogen der ved om pakken udgår/er udgået?

icon

Bedste svar af droid 10 april 2012, 21:21

Nu kunne jeg ikke længere dy mig så jeg ringede til TDC og fik at vide, at eksisterende kunder fortsætter som hidtil. Dvs efter 6 måneder med 299,- bliver det til 389,-. Det er fremover ikke muligt for nye kunder at bestille mini.

Se original

20 Kommentarer

Omdømme 2

Jeg har lige fundet denne her:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_mini

Det var dog underligt, Mini-pakken var jo spritny!

Hvad sker der med eksisterende kunder?

Jamen det er jo helt hen i vejret !

Og prisen på HomeTrio basis står da ikke mål med hvad man får for pengene Trist humørikon

Er TDC blevet en ren penge maskine der bare forhøjer priserne og nedsætter kvaliteten ?

Jeg er virkelig skuffet og er da spændt på hvad eksisterende kunder får at forholde sig til.

Omdømme 2

Jeg er virkelig spændt på at finde ud af hvad der sker med eksisterende kunder. Hvis kunder der allerede har Mini ikke har mulighed for at fortsætte med dette er det under al kritik.

Ja især hvis det sker helt uden at informere kunderne først!

Bliver interessant at se om der kommer en TDC-ansat ind og kommenterer.

Hmm, det betyder da, at jeg skal til at overveje, om jeg gids at beholde HomeTrio, hvis jeg skal til at betale så meget. Jeg havde lige besluttet mig til at ville have Mini, Plus- og HD-pakkerne. TRÆLS

Omdømme 2

Ingen TDC-ansatte der kan kaste lidt lys over sagen?

Regnede med at køre med mini pakken, efter at mine 6 måneders binding var gået.

Men med det her stunt, har de da lige mistet min støtte. tsk tsk. (En masse ukvemsord er udeladt)

Omdømme 2

Mon ikke at eksisterende mini-kunder fortsætter som hidtid? Min bindingsperiode (i sommerhuset) er ved at være ovre og har ikke hørt noget fra TDC om at produktet udgår.

Omdømme 2

Nu kunne jeg ikke længere dy mig så jeg ringede til TDC og fik at vide, at eksisterende kunder fortsætter som hidtil. Dvs efter 6 måneder med 299,- bliver det til 389,-. Det er fremover ikke muligt for nye kunder at bestille mini.

Super at du ringede ind til dem Glad humørikon

Så kan vi få ro i sjælen.

Fortsat god aften

Som Hometrio mini kunde fortsætter man uændret med abb.

Og har da intet hørt om at pakken er udgået, troede at TDC ville informere sine kunder om at pakken er udgået!

Typisk TDC

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ukp

Dit indlæg er tomt, prøv igen.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Personligt må jeg mene, at TDC Hometrio Mini fra starten har været et flop, da prisen steg til over 300 om måneden er 6 måneder. Her ville man stort set kun få de kanaler, man ville kunne se over antenne-nettet. Til sommerhuskunderne er der lavet en ny forholdsvis billig pakke:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_bt_fritidshus

Omdømme 2

HeinrichP skrev:
Til sommerhuskunderne er der lavet en ny forholdsvis billig pakke:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_bt_fritidshus

Men i den pakke er der ikke tv med. Og i øvrigt kræver den pakke at man i forvejen har TDC i helårshuset. Så at se den pakke som et reelt alternativ kan jeg på ingen måde nikke genkendende til.

Den billigste (sammenlignende) bredbåndspakke fra TDC koster 299,- og mini-pakken kostede 389,- efter 6 måneder dvs at TV-delen groft sagt kostede 90,- hvilket da er helt fair.

Øv øv øv, jeg lod mig friste til en Basic pakke da jeg oprettede abonmentet, men efter 4 måneder må jeg konstatere at jeg aldrig ser Charlie eller DK4 og havde bestemt tænkt mig at nedgradere min tv pakke efter bindingsperioden, også købe multiroom pakken til i stedet for så ungerene kunne få musik på værelset, men det er da lige blevet udelukket. Der er da grænser for hvor mange penge jeg vil bruge på det tv fis. Jeg syntes faktisk TDC trio pakke virkede som en okay løsning da jeg købte den, forleden fik jeg også et brev med samlefordele hvis jeg lagde min mobil ved tdc, så kunne jeg få nogle Canal+ kanaler, de har dog ikke noget abonment der ikke er mindst 100,- kroner dyere end alle andre, så kunne jeg jo lige så godt købe en større tv pakke. Jeg overvejer faktisk allerede om der er en anden udbyder der skal have chancen om et par måneder når bindingsperioden udløber, det her er lige useriøs nok. Internethastigheden har også kun lagt på under 10Mb de sidste par måneder selvom vi startede på 18Mb øv øv øv.

Jeg har lige set, at der er kommet nye kanaler ind i vores hometrio mine (TV3, Gold, TV2news og andre) og nu står der i stelvbetjening, at vi har et TV abonnement der hedder TDC TV Basic Mini.

Har nogen hørt om det eller oplevet noget tilsvarende?

Det er ikke muligt at finde et abonnement på hjemmesiden, der hedder TDC TV Basic Mini, så man kan se pris osv.

Har ikke modtaget nogen information om ændringer fra TDC.

Hvad er det lige der sker???

Hej Inge,

2 spørgsmål af ren nysgerrighed:

1: Hvor længe havde du tilbage af bindingsperioden på de 6 mdr på Home Trio Mini, da du fik de nye ekstra kanaler?

2: Hvilke kanaler har du fået ekstra? Du nævner "TV3, Gold, TV2news og andre" jeg er især nysgerrig efter at få at vide hvike "de andre" er?

Du kan se, hvad det åbenbart drejer sig om på dette link http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_viasat. Ikke fordi TDC har gidet besvare min mailhenvendelse, men fordi en veninde kunne fortælle, at hun havde fået et brev om at hun ville få disse viasat kanaler gratis fra 7. maj til 31. maj. Så jeg går ud fra, at det også er det som vi har fået uden at blive informeret.

Nu er det så spændende, om kanalerne forsvinder igen, eller om vi skal til at slås med TDC igen.

Tak for hurtigt svar.

Jeg vil tro, at det er det samme, jeg har fået her, også uden nogen info overhovedet.

Gætter på at det er noget lokkemad, som markedstingsafdelingen har fundet på, så vi ikke opsiger vores abonnement.

Det har jeg nu tænkt mig at gøre alligevel, da jeg godt kan undvære TV2 og resten af de almindelige kanaler, kan jeg hive ned med en alm. stueantenne til 0 kr om måneden. (hvis andre overvejer at gøre det samme, så husk at I skal have en MPEG4 konverter, enten indbygget i tv'et eller en boks ved siden af tv. Den koster omkring 400 kr)

Kundeservice fortalte mig at Home Trio Basic pr. 1-7 falder i pris til 399 kr, altså kun en prisforskel på +10 kr i forhold til Minien til fuld pris 389 kr. Endvidere skulle der komme lidt flere kanaler i pakken, kunderådgiver var dog lidt usikker på hvilke...!

hilsen htdcx

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P