Udgående mail når man bruger sit eget domæne

HAr netop skiftet til TDC fra Oister ...

Kan nu ikke sende udgående mails .... HAr prøvet med deres asmtp opsætninger .... Men de virker ikke. Brugsanvisninger på siden hendviser de hele tiden kun til deres egne mails når man skal sætte noget op .... Eks ... jeg skal sende fra mit firma (eks) .... mig@mitfirma.dk ...... hvad gør jeg sor at få det til at virke som udgående !!!!

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gråsten6300.

Du skal ikke anvende TDC's mailopsætning, når du har eget domæne. I stedet skal du anvende den mailopsætning, som foreskrives der, hvor dit domæne hostes. Du vil normalt kunne finde en vejledning på dit webhotels hjemmeside. Glad humørikon

Mvh

Stephen

Har TDC en eller anden firewall der blokere ... det mener mit webhotels udbyder ... har lige fået sådan en hometrio boks/router ... hvor kan jeg evt slå firewallen fra ... For har prøvet alt andet ?

Tak derude

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hey!

Hvis du har din egen mailserver, så skal der åbnes op for port 25 i din HomeBox. Du kan læse mere om dette her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6003

Det kræver en fast IP adresse der koster 50 kr/md, derudover skal din access profil ændres. Det kan du kontakte vores hotline for at få gjort.

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P