Svar

udfald på tvsignalet og ingen kontakt til tdc

nu har jeg i går haft udfald kortvarigt på tv og net - og i dag over en times udfald på tv - jeg har i 20 min forgæves ventetone fra tdc-hotline, der ikke svarer og der er ingen aktuel driftinformation på tdcs net - nogen der har samme problem

icon

Bedste svar af biener 15 juni 2012, 19:38

nu virker det igen - men det opstår ved at billedet fryser på en kanal efter ca. 10 sek - så skifter man til ny kanal der fryser efter 10 sek - jeg slukkede for ruter og box og genstartede alt efter 30 sek - stadig det samme - slukkede det hele og genstartede en time efter - det samme - slukkede og efter endnu en time så kørte det hele igen

Se original

7 Kommentarer

Har samme problem i Roskilde, intet tv, sidder og venter på at telefonen bliver taget. lorte selskab, servisen bliver dårligere og dårligere. tror snart jeg siger lortet op, men burte ikke betale for det, sortger snart at få en snyde boks. lorte firma

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i to

Det kan godt være at i alligevel er ramt at driftsforstyrrelser.

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

hilsen Bente

Den side du henviser til giver ingen informationer omkring prolemet, jeg er i samme situation og kan heller ikke se tv.... er der nogen der ved hvad der sker???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Næ, men det giver den information, at Driftinformationen ikke virker.

De må snart være trætte hos TDC, de har arbejdet på højtryk i langt over en uge for, at få Driftinformationen til at virke.

Mvh

Kim

nu virker det igen - men det opstår ved at billedet fryser på en kanal efter ca. 10 sek - så skifter man til ny kanal der fryser efter 10 sek - jeg slukkede for ruter og box og genstartede alt efter 30 sek - stadig det samme - slukkede det hele og genstartede en time efter - det samme - slukkede og efter endnu en time så kørte det hele igen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Det kan godt være at min information måske ikke var så god, men der en planlagt kortvarig afbrydelse.

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=3100441198

Hvis i kigger nøje på datoerne, er det først slut i morgen den 15 juni, så det er måske det der er jeres problem.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

bbs skrev:
Hej alle

Det kan godt være at min information måske ikke var så god, men der en planlagt kortvarig afbrydelse.

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=3100441198

Hvis i kigger nøje på datoerne, er det først slut i morgen den 15 juni, så det er måske det der er jeres problem.

hilsen Bente

Hej Bente

Jeg tror desværre ikke at det er den opgradering der er skyld i problemerne.

Den omtalte opgradering betyder at brugere af TDC TV skal acceptere en opgradering af softwaren i Digitalmodtageren når de tænder for boksen. Efter endt opgradering burde alt være som det plejer. Jeg opdaterede selv 3 bokse i går.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)