Udfald på TV og Internet

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg bor i Skovlunde og har siden midten af december 2012 været plaget af gentagne udfald på tv og internet. Desuden er kvaliteten generelt dårlig med utallige "raster" og "frysninger" af tv-signalet.

For et par dage siden gravede TDC et hul i vores vej og rodede med kablerne dernede. Det hjalp indtil i aften, hvor jeg igen måtte skifte over til den gamle antenne, for at se et program færdigt. Det er for ringe, at man i 2013 skal bibeholde sin gamle antenne på taget for at kunne se stabilt tv. Ydermere har TDC fået den ide, at det skal koste 15 kr. mere om måneden for sådan en mangelfuld ydelse.

Det undrer mig også, at der ikke er noget svar, når man trykker på svarknappen her på siden.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bmol

Svarknappen er til at give dig et svar, ikke så du kan se om der er nogle der har svaret dig

Du kan heller ikke regne med den helt store hjælp herinde fra idet det er et Kunde til Kunde Forum.

TDC kigger forbi når de har tid, men jeg tror de ville give dig det samme råd, som jeg giver dig nu, nemlig at du kontakter Hotline og fejlmelder det igen, tro mig jeg ved hvad du snakker om, jeg har stort set lige selv været igennem det samme, jeg er nu så langt, at jeg måske en gang om dagen har lidt "frys" og ingen pixileringer.

Forstår godt dine frustrationer, det er irriterende når tingende ikke virker.

Se link til Hotline:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

hilsen Bente

Hej Bente

Tak for dit uddybende svar. Så fik jeg lige et par ting sat på plads.

Hilsen

bmol

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)