Udfald af billede og lyd

Hej

Hvorfor får jeg kortvarige udfald på mit tv...både lyd og billede? Har Home trio.

Jeg har fået udskiftet boks på grund af dette problem, men problemet er stadig det samme. Jeg har prøvet at reset boks - stadig samme resultat.

Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre?

Sneugle

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er udfald jo et vidt begreb, men hvis det bliver sort kunne det være HDMI kablet eller HDMI indgangen i TVet, prøv en anden indgang/kabel eller evt. med et scartkabel.

Mvh

Kim

Tak for dit svar....men jeg har nok ikke beskrevet problemet præcist nok.

Det drejer sig om en ny installation i et nyt hus. Installation er udført af TDC. (Home trio)

TV er 1 år gammelt og har uden problemer fungeret på parabolanlæg fra Canal Digital

Der er tale om måske ½-1 sek. hvor lyd falder ud og billedet fryser. Det er ikke reglemæssigt.

Jeg har haft tekniker fra TDC på opgaven og han konkluderede at det måtte ligge i min boks.

Jeg fik en ny monteret, men problemet er stadig tilstede.

Vi havde store problemer, da vi havde opstart på home trio. Billedet gik i smadder, frøs og til tider forsvandt al forbindelse (TV, telefon og PC). Vores tekniker satte hastigheden ned, og det tog det store problem. Er faktisk herinde for at bede om at få skruet lidt mere ned, da billedet på fjernsynet stadig går i opløsning fra tid til anden og kommer hurtigt tilbage.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)