udfald

Er der andre der har oplevet, at de mister tv signalet, telefon og internettet. Har i de 2 sidste dage mistet det flere gang, det kommer dog igen inden for 2 min. Har genstartet boksen men der er stadig periodisk problemer.

7 Kommentarer

Jeg har samme problem, og har prøvet det ene og det ande, men intet hjælper.

<det har vi også, igen igen igen

ditto ..........havde sku været rart med en aktiv deltager fra et support panel i TDC ...................

Skal vi retur til Stofa - kære TDC .............???

Madmor skrev:
Er der andre der har oplevet, at de mister tv signalet, telefon og internettet. Har i de 2 sidste dage mistet det flere gang, det kommer dog igen inden for 2 min. Har genstartet boksen men der er stadig periodisk problemer.

Jep velkommen i klubben

Har over siden sommer haft mange udfald og har fået skiftet homebox flere gange. Hver gang den er skiftet er der en kort periode uden udfald og så begynder de igen. Har haft TDC på flere gange og de mener problemet er i mine installationer. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere

Har haft Trio løsning fra 1. oktober og lige siden haft udfald på TV flere gange i løbet af dagen/aften (også i multirum). Intet signal står der pludselig på skærmen. Internet fungerer i løsningen selvom TV signalet mangler. Har mistanke til den nye router vi fik if. Trio installation, for inden vi fik Trio, havde vi "almindeligt" TDC TV, og det fungerede fint.

Havde været rart om TDC ville skrive om kendte fejl.

Kan ikke hjælpe dig men har det samme problem og f... tage tdc som er gået hjem mens vi sidder her på Østerbro med tom skærm. Ak

jeg har indtil videre i aften haft 20 udfald, hvor signalet forsvinder på mit fjernsyn og internettet også forsvinder, og jeg synes jeg oplever periodiske udfald på mit fjernsyns signal, efter jeg har skiftet til TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)