udfald

Hej tdc

Ang. udfald til bredbånd og tv,jeg har home trio,4gange=4dage har jeg ikke haft signal,både tv og trådløs til computerene,på en mdr. årsagen er at signalet fra tdc er for kraftigt,dette er fortalt af teknikere fra tdc.

Man fortæller mig at jeg via tdc hjemmeside kan gå ind og se hvad mit problem er,ja ja da,men lidt svært når signalet er nede.

Jeg kan ikke forstå hvorfor tdc ikke har samme hotline som yousee har,dette har vi hjemme på privatten,da ejendommen har kabel indlagt,det virker perfekt.

Når vi har nedbrud her i kolonihaven,ja da er der som regel lukket hos tdc hotline.

Jeg har også et spørgsmål til regningen,hvorfor skal jeg betale 49kr for at sende min regning til tdc,betalingsgebyr 49kr for manuel betaling,jeg sender pengene via min netbank.

Jeg har spørgsmål vedr. jeres nedbrud,hvorfor skal jeg betale for 4dages forbrug jeg ikke har haft,det er ca.21,70kr pr dag,altså ca. 87kr.   mvh mølledrengen

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Da du er ny bruger her på forum har du sikkert også læst lidt om vilkår for forum, du vil derfor også vide, at her er det TDCkunder der hjælper andre TDCkunder.

Der er ingen af os der kan hjælpe dig med dit problem, du bliver nødt til at kontakte TDC for at få svar på dine spørgsmål.

Prøv evt.  http://kundeservice.tdc.dk/privat/   men den har du selvfølgelig set.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)