Nu uden Bredbånd og telefon i 24 timer?!?!

Nu har vi været uden inet og telefon i snart 24 timer. Kan det være rigtig at man ikke kan komme i kontakt med TDC i weekenden hvis man ikke får ringet inden kl. 16 om lørdagen?

En anden ting der kan pisse mig af er at man hvergang man prøver at ringe til TDC bliver henvist til deres hjemmeside, FOR FANDEN jeg ringer kun til jer når mit internet ikke virker, så hvordan fanden har man tænkt sig at jeg skal surfe ind på hjemmesiden?!?!?!?!? Jeg har godt nok fortrudt jeg skiftede fra en 8Mbit super stabil alm. bredbåndsforbindelse og ISDN telefon over til dette home Duo, for det har vi bare konstant problemer med. Det må TDC altså kunne gøre bedre . . . . . .

Nobeg der ved om der er andre ved Næstved der har problemer (Fodby) eller det igen igen kun er vores forbindelse der er problemer med?

Kim

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nå ja, men her til forummet har du da fået forbindelse.

Mvh

kim

Det er sgu' da kun fordi jeg har mobilt bredbånd, så hvor fanden vil du hen med det smarte?!?!?!?

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Du bad jo selv om det, du brokkede dig over, at du blev henvist til TDC hjemmeside, og hvordan du dog skulle kunne se den, når nettet var nede.

Helt nede var det jo så ikke.

Kim

Det er rent held at jeg havde et mobilt modem hjemme. Hvis tdc mener man skal kunne surfe ind på deres hjemmeside når ens internet er nede, så bør de vist selv dele mobilt bredbånd ud til deres kunder.

Men jeg kan forstå du mener det er helt naturligt at bede folk surfe ind på en hjemmeside, når de ringer til dig for at fortælle at deres internet ikke virker . . . . . . . . . . .

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du henvender dig her til andre brugere der frivilligt forsøger at hjælpe hinanden. Det mindste man så kan gøre er at tale til dem i en ordentlig tone!

Vh

peter

Hverken hans bemærkning om, at jeg da havde fået kontakt til Forum, eller dit indlæg bidrager med nogen løsning, så der var ikke tale om at han prøvede at hjælpe, men at han lige skulle spille "smart".

Hvis i syntes det er helt naturligt at få en hjemmesideadresse man skal surfe ind på, når man ringer til TDC for at fortælle dem at ens telefon og internet er nede, kan ikke være brugbar for ret mange, og hvis man som mig efterhånden er godt træt af internetproblemer, så er det ikke lige tidspunktet at komme med dumsmarte bemærkninger.

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

At du har svært ved at tøjle dit temperament, ændrer ikke ved det faktum, at du her kommunikerer med andre brugere. Ingen her har en jordisk chance for at give dig et konkret svar.

Hvis din forbindelse er så vigtig for dig - så må du gøre som os andre i den situation - og tegne et døgnserviceabbonement.

Vi kan jo alle se at du HAR en eller anden form for forbindelse. Brug den dog fornuftigt, og få kontakt med nogen der vitterlig kan hjælpe dig.

Vh

Peter

Peter du er endnu en af disse selvbestaltede netbetjente som nettet er oversvømmet med. Din indblanding har ikke bragt mig tættere et svar på, hvordan TDC mener man skal kunne surfe ind på en hjemmeside, hvis man ringer fordi nettet er nede, du har heller ikke giver svar på om andre ved Næstved havde problemer.

Hvor vidt jeg er heldig at ha' adgang til noget mobilt bredbånd lige den dag mit net går ned, hjælper jo ikke alle andre, der ikke har det, som ringer fordi deres net er nede.

Jeg tolkede det som et flabet svar, at få at vide at jeg da havde formået at få forbindelse med forummet, derfor gav jeg svar tilbage som jeg gjorde, da han ikke prøvede at svare på de spørgsmål jeg stillede.

Med hensyn til dig, så har du tilsyneladende bare et behov for at lege netbetjent, der bør du så bare finde nogen at lege det med, som gider at høre på det, for jeg gider det ikke. Svar på spørgsmålene, eller hold dig væk. Jeg gider ganske enkelt ikke din slags.

Hvis du er utilfreds med min måde at svare dig og andre på, så tag det op med en moderator, i stedet for selv at lege netbetjent.

Kim

Hej DK_Drude

punkt 1.) Der er ingen her på forum der er selvbestaltede netbetjente, men der er nogle virkelige dygtige nørder der bruger meget af deres fritid på at hjælpe, dem som har hjælp behov. Og ja - engang imellem ryger der nogle finker af panden, og det syntes jeg også der skal være plads til. Da du er oppe på 28 indlæg, er du vist en af de nørder, der måske også har hjulpet andre.

Punkt 2) Ok - jeg kan godt forstå du er tosset over den mangelende forbindelse, derfor har jeg været inde på TDC-driftinfo under  Bredbånd. Der har jeg fundet et løst problem ud for

19/09 kl. 09:14Løst: Næstved
Du må rigtig meget undskylde - hvis det ikke har noget med dit problem at gøre, så nu får jeg nok også en skideballe, fordi jeg gider svare dig.Trist humørikon

Det første svar bidragede jo ikke rigtig med noget, og jeg kan da kun læse det som et forsøg på at være "smart".

Peter vælger så at blande sig og "lege" moderator, og hvad skal det lige til for? Er han blevet stødt over tonen i mine indlæg, så burde han klage til en moderator for dette forum, i stedet for selv at gå ind og blande sig. At han blander sig i tråden, uden at svare på noget af det der bliver spurgt til, kan jeg kun tolke som, at det er endnu en med et behov for at spille smart, og den slags har dette forum ellers været rimelig forskånet for.

I dit indlæg forsøger du at hjælpe ved at ha' været forbi driftinfo og har fundet info om at der faktisk har været problemer i Næstved, og deri ligger forskellen, du forsøger at hjælpe, det gjorde de andre ikke.

Jeg kan fortælle at TDC's support fik banket liv i min forbindelse søndag, men det kører på en "nødløsning" indtil der er en kørende teknikker der får kigget på det i morgen.

Igen må jeg rose TDC's medarbejdere i support og den teknikker der ringede til mig, for venlig betjening, og for at få en nødløsning stablet på benene, indtil der er en kørende teknikker der har kigget på det i morgen. Man får fornemmelsen af, at de gør alt hvad de kan for at hjælpe, og det er bestemt positivt.

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P