tyskland og mailadgang

hvordan fär jeg adgang  til mail fra min telefon og min arbejdsplads. Bor i Tyskland og kommer fint i min mail pä privatardressen "endnu". Kan sikkerhedsservicen 80802500 ordne det?  

3 Kommentarer

Hej plf71

Mange tak for dit indlæg.

Vil meget gerne hjælpe dig, men for at kunne hjælpe med det rigtige svar

skal jeg vide om dette er en TDC e-mail adresse det drejer sig om?

Besvar blot denne tråd, så skal vi nok holde øje med den og besvare dit spørgsmål.

Hej,

ja det er en TDC mail.

Hilse Peter

Hej Peter.

For at kunne bruge en TDC E-mail adresse på sin telefon, har vi en Online vejledning.

Denne kan sættes op automatisk eller manuelt, hvis ikke ens telefon er på listen skal man vælge at opsætte den manuelt, se link for opsætning af E-mail på mobilen, http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=2755.

Hvad angår E-mail adresse, kan man sagtens bruge sin E-mail adresse over alt, uden at skulle have sin egen PC med sig.

Man går ind på www.tdc.dk trykker på login, her vælger man opret TDC login.

Når man har oprettet sit TDC login skal man vælge at gå til mit TDC, der skal man vælge at tilknytte E-mail adressen til sit login, herefter kan man bruge den som Web mail over alt.

For at kunne tilknytte en TDC E-mail adresse til sit abonnement skal man bruge sit Password til E-mailen.

Når dette er gjort har man adgang til  web mail, blot du har adgang til internettet, på hvilken som helst PC, uanset hvor i Verden du befinder dig.

Se også følgende link.

Sådan opretter man et TDC login: www.tdc.dk/5252

Sådan tilknytter man sit abonnement til selvbetjening: www.tdc.dk/5249

Skulle der være yderligere spørgsmål, er du velkommen til at besvare dette indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)