Typisk iPhone 4 fejl (ikke antennen)

Hej

Min kun 1 måned gamle Iphone4 er allerede kaput. Efter at havde koblet den til stereoanlægget ringede jeg til konen og nåede at tale sammen i 10 sekunder før lyden forsvandt.

Hvis jeg plugger høretelefonerne i kan jeg høre modtageren og de eksterne højtalere fungerer fint.

Har tjekket nettet for andre med lignende problemer og til min overraskelse var det et vanvittigt udbredt problem ikke bare for Iphone 4 men også 3gs. Tror det er gået lige lovligt stærkt for Apple med at lancere denne telefon.

Hovedparten af brugere endte med at få opbytttet deres telefoner hos Apple, mens enkelte fik lavet en lappeløsning hvor de pluggede høretelefonerne i on/off 10-20 gange indtil de fik "lokket" lyden tilbage i telefonen. Men langt de fleste måtte give op.

Jeg er desværre ikke så heldig at have købt telefonen hos Apple, men hos TDC. Talte med TDC i Aalborg som sagde at det var tre ugers ventetid på reperation! Det kan ikke være rigtigt - 3 uger! Hvordan kan det lade sig gøre. Jeg er som familiefar, nødt til at være i daglig kontakt med mine børn, institutioner, arbejde mm og kan umuligt undvære en telefon i tre uger.

Man må da stille en nød-telefon til rådighed for de kunder som er havnet i den uheldige situation eller?

5 Kommentarer

PS: Jeg selvfølgelig at jeg koblede iPhone fra anlægget, før jeg ringede

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har hørt den fejl før, det er godt nok ved at være et stykke tid sinden da det var en SE w800 som jo er ved at være en gammel model men der var løsningen at tage batteriet ud, du kan jo prøve om det virker med en iphone., jeg vil ikke love noget men det vil være en nem løsning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jayrocket

Det er da ærgeligt!

Det er ikke ligefrem det man har lyst til, når man køber en ny telefon.

Du bliver tilbudt en erstatnings telefon, når du sender din iPhone til reperation. Men du må tage til takke med det din butik har. Det er oftest ældre brugte telefoner. Også bide tænderne sammen i de 3 uger og glæde sig til den fede iPhone4 kommer igen.

Eller spørge i din butik, om det er pga travlhed der er 3 uger ventetid. Hvis det er tilfældet, kan du måske leve med at bruge høretelefoner når du taler i en periode. Også sende den ind, når ventetiden er kortere?

Husk at lave en back-up, inden du sender den til reperation

Venligst

jeg har et andet problem med min iphone4, problemet var der allerede da jeg pakket telefoen ud d11/2-2011(samme dag som jeg købte den) den kunne ikke tænde det vil sige det kunne den godt men der kom ingen billede skærmen den var bare helt sort men man kunne se der var lys i den så det var bare ligesom om der ikke er forbindelese mellem telefon og skærm, så tog jeg ned i tdc frederiksund hvor de prøvet at tænde og slukke en masse gange hvor den så kom til at viste billede, så var jeg så glad og tilfreds nu hvor jeg troede min nye telefon så virkede men lykken varet kort for den virkede uden problemer 3-4 så var problemet tilbage så hen over hele weekenden har jeg været uden telefon. så derfor tog jeg hen til tdc i frederiksund idag d.14/2-2011 for at få byttet min ipone til en der virker(ligesom når man køber en vare et andet sted og den ikke virker) men sådan ikke noget kunne de ikke gøre hos tdc fordi det var en iphone, og fordi appel vil se problemet så derfor fik jeg sendt min telefon til reperation så nu kan jeg først forvendte at se den om 14 dage(ikke lige det man ønsker når man har købt en ny telefon) og vedrørene en erstatnings telefon spurgte jeg efter en da jeg nu ikke har nogle fik jeg af vide at man heller ikke kunne det. syns virkelig det er dårlig servis af tdc og er virkelig ked af er blevet tdc kunde for har været kunde hos teila i 5 år og har ikke oplevet noget ligende

Jeg føler med dig. Min kollega er nu på sin tredje iPhone 4 efter at først at have modtaget en hvor glasset var itu og en hvor microfonen var død. Det er en dejlig telefon men Apple har virkelig kvalitetsproblemer og bytteservicen (eller mangel på samme) er til grin.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)