Svar

twitter send sms opdateringer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Jeg tænkte lidt på at vis man har telmore så kan man sende en tweet i en sms til nummer 40404 og så bliver det vist på twitter og man kan få sms besked når en skriver til en, så nu når tdc og telmore er samme net. 

Ville man så kunne gøre det samme når man nu er tdc kunde og ang prisen så er det her jeg er i tvivl for på telmore.dk står der at det koster alm sms takst og vis man har fri sms så måtte det være gratis..... Jeg håber der er nogen som kan hjælpe

icon

Bedste svar af knudsen81 20 marts 2011, 22:05

Hejsa jeg har selv fundet mit svar ved at teste det.

For tdc/telmore kunder med fri sms er det gratis at sende sms til 40404 og jeg kan fortælle det virker rigtig godt, vis nogen vil have hjælp til at sætte det op med twitter så bare skriv :-) 

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa jeg har selv fundet mit svar ved at teste det.

For tdc/telmore kunder med fri sms er det gratis at sende sms til 40404 og jeg kan fortælle det virker rigtig godt, vis nogen vil have hjælp til at sætte det op med twitter så bare skriv :-) 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)