Svar

Tvungen ny HomeBox fra TDC.

Jeg har lige fået meddelelse om, at jeg een af dagene vil få tilsendt en ny og forbedret Homebox, som skal erstatte den, jeg som HomeTrio-kunde har i forvejen.

Fint nok, men hvordan bjærger jeg alle mine optagelser og indstillinger fra den gamle over på den nye ?

icon

Bedste svar af PeterA1 26 september 2011, 19:34

Hvis du virkelig mener Homebox - så er det ikke noget problem. Det er nemlig ikke den optagelserne ligger i. Homeboxen er en kombineret router, modem og skillefilter.

Husk i det øvrigt at man altid skal have backup af vigtige data - herunder de film man ikke vil miste.

Vh

Peter

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du virkelig mener Homebox - så er det ikke noget problem. Det er nemlig ikke den optagelserne ligger i. Homeboxen er en kombineret router, modem og skillefilter.

Husk i det øvrigt at man altid skal have backup af vigtige data - herunder de film man ikke vil miste.

Vh

Peter

Jeg er vist kørt lidt sur i benævnelserne for de forskellige elementer, som mit HomeTrio Plus består af !

Jeg troede, at det var boxen med harddisken, der skulle udskiftet.

Tak fordi du bragte mig ud af min vildfarelse.

Hvordan lukker jeg tråden, problemet er jo "løst" i og med, at det ikke eksisterer !!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan ikke lukke en tråd.

Men hvor meget formål der er i at fortsætte den - det er jo en anden sag Meget glad humørikon

Vh

Peter

Hej Peter

Du skriver, at man altid skal tage backup af sine vigtige data - det er jeg helt enig i. Men så vidt jeg ved findes der ikke nogen mulighed for at tage backup af sine optagelser på TV-boxen - eller tager jeg fejl?

/Lars

Du skifter emne. Start en ny tråd så alle kan få glæde af svaret på,  hvordan man tager back-up af af sine optagelser på TV-boxen.

Det ville nemlig være SÆRDELES interessant Blinkende humørikon

Omdømme 3

Det var da et rigtig godt spørgsmål.

Jeg kender ikke svaret.... Men hvis jeg skal komme med et gæt - så kan man nok ikke. Så det var jo et dårligt råd jeg gav der. Hvis man kunne, så ville det være muligt at kopiere film og udsendelser og det har man nok ikke ret til.

Jeg bruger kun min egen harddisk optager til at forskyde udsendelser med. Jeg gemmer dem aldrig.

Det kunne være der var en anden der vidste om det kunne lade sig gøre?

Vh

Peter

Jeg har tidligere kontaktet TDC fordi mine optagelser var forsvundet fra harddisken. Jeg forstod at TDC også havde mine optagelser liggende på en server, men at i mit tilfælde var optagelserne også forsvundet fra TDC's server, og derfor kunne de ikke hjælpe mig.

Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P