TV3

Nu når canal digital kunderne får TV3 kanalerne med gratis på parabol , kommer det så ikke også kunder der har canal digital kanalerne igennem TDC tilgode.

Se canal digital hjemmeside , fra 5 februar viser de også TV3 kanalerne og kræver ikke ekstra betalning.

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Der er meget stor forskel på hvilke aftaler TV udbyderne indgår med TV leverandørerne. Jeg er dog ikke bekendt med hvilken aftale Canal Digital har fået i hus for at kunne tilbyde TV3 og TV3 Puls gratis i deres mindste pakke.

Dog skal du huske at det kun er disse to kanaler, mens TDC's viasat pakke indeholder 18 Viasat kanaler. Det er ikke utænkeligt at disse kanaler kunne indgå i TDC's hometrio løsning uden merpris, men det er der pt. ingen planer om at få implementeret. Jeg har dog sendt dit ønske videre Glad humørikon

/Alex

Hejsa og tak for dit svar.

Klart der er forskel på aftaler men ved fra kunder både hos canal digital og Viasat de ikke stiger og de bytter 3 kanaler dom bliver fælles hos begge udbydere.

Så syntes da også vi burde have den fordel med de der 3 Viasat kanaler da vi jo stort set har kanal digital kanalerne i vores tv pakke , men valgt dem over vores bredbånd frem for parabol , så tænkte måske det også skete hos TDC kunderne.

Tusinde tak for svaret og alt i alt nogle gode kanaler , selv om mange efterlyser Viasat pakke i forskellige størrelser kendt fra parabol hos Viasat , hos jer kun mulighed for stor pakke , mange ønsker jo kun TV3 kanalerne uden alle film kanalerne.
Omdømme 1

Hej igen,

Det tætteste vi har på sådanne løsninger i øjeblikket er Viasat Basic pakken. Den er 100 kr billigere end den fulde viasat pakken, og kan først tilkøbes efter man har haft den fulde viasat pakke med HomeTrio i 12 måneder.

Den indeholder følgende 10 kanaler: TV3, TV3+,TV3 Puls, Disney Channel, Playboy TV, TV2 News, Nat Geo Channel, Viasat History, Viasat Nature, Viasat Crime.

Er ved at undersøge om det kunne tænkes at TV3 bliver en del af de mindre pakker i fremtiden, men det må jeg vende tilbage omkring.

/Alex

Tusinde tak for dit hurtige svar.

Ja ville jo gøre TDC produktet lige så attraktivt som canal digital er for nogle nu hvor TV3 kanalerne er med hos canal digital, så vi må de hvad udviklingen bringer.

Samtidig har jeg tit tænkt på hvorfor mister folk de 100 film som er med i plus pakken , for mig er en optage funktion noget der kræver ekstra bredbånd for og se en kanal og optage en anden , hvor i mod 100 film er jo bare en streaming lige som når man ser TV , og ind imellem på en dårlig film dag mangler man de 100 film , og taget i betragning man kan få ligende produkt med andre film for 79 kr om måneden men med flere 1000 ældre film , hænger prisen ikke rigtigt til produktet , men måske en dag de 100 film kommer til kunder uden plus pakken som er for folk der optager.
Omdømme 1

Hej igen,

Pluspakken til de 99 kr/md indeholder både optagefunktionen samt adgang til de 100 gratis film og serier. Det er dog ikke bogstaveligt 100 film, lige nu ligger der vidst 270 film, der løbende bliver tilføjet til.

Der er planer om at film og serier skal kunne tilkøbes uden at have optagefunktionen, men der er ingen meldte planer om at man skal kunnet købe optagefunktionen seperat.

/Alex

Hej Alex.

Det er jo så et svar og handling jeg vil se frem til , da jeg gerne vil kunne betale for adgangen til de 100 /270 film , men ikke har brug for optage funktionen , så for mig er det jo en klar fordel dit svar.

Tusinde tak for alle dine svar , ser ud til i går en masse som jeg vil mene er en fordel , men er nok nogle som så vil mene det er en dårlig udvikling , men vi kunder er nok svære og gøre tilfredse alle sammen.

Omdømme 1

Der bliver lavet ændringer på platformen i løbet af foråret. Kan ikke sige så meget endnu, men tror at rigtig mange vil se disse ændringer som en stor fordel. Glad humørikon

Hold dig opdateret.

/Alex

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Kanalbyttet mellem Viasat og Canal Digital bliver ikke gratis for kunderne. Canal Digital har allerede annonceret en prisstigning på op til 21kr/mdr.

jaja vi siger bare TDC ikke har ændret priser de sidste 6 måneder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)