TV2 film

Jeg overvejer at melde mig ud af Home Trio, da jeg ikke har fået nogen oplysning om at TV2 film ville blive

fjernet. I slutningen af oktober talte jeg med en TDC medarbejder og tegnede abbonement på Home Trio.

Her fik jeg ingen information om at man ville fjerne TV2 film, som var en af de kanaler jeg helst ville have.

Iøvrigt er jeg dybt skuffet over at det ikke er muligt at se DR HD, selvom vi har 13 MB og intet andet udstyr bruges samtidig. Så der er grunde nok til at melde sig ud igen.

Semler

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

TDC kan jo ikke informere dig om noget i oktober de ikke engang selv kender noget til.

Og det er ikke TDC har fra fjernet TV2 Film fra pakkerne  -  det er TV2 selv der har opsagt aftalen med TDC/YouSee !!

http://gupl.dk/672277/

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan informere om at det ene og alene er TDC, der har valgt ikke at udbyde kanalen i HomeTrio-pakken længere. TV 2: ”Forbrugerne er ekstremt tilfredse med TV 2 Film, så man har valgt en kanal fra, som Yousees egne kunder er meget glade for. Dette er ikke et udtryk for, at forbrugerne har talt, men mere for, at Yousee har taget en strategisk beslutning om at styrke sine ydelser inden for video on demand,” siger den kommercielle direktør for TV 2, Flemming Rasmussen.
Omdømme 2

TV2 har valgt at opsige aftalen, fordi de ikke mente TDC/YouSee betalte nok for at vise den..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Lægger lige et link ind, der har forklaringen på det med TV2 film:

http://www.b.dk/nationalt/700.000-har-mistet-tv2-film-siden-aarsskiftet

hilsen Bente/bbs

Omdømme 2

Som jeg skev ovenover - prisen !

Tak for hjælpen.

Semler

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8