tv2 film

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har konstateret at tv2film er forsvundet fra Home trio pakken, men kigger man på intro til at købe pakken står der at tv2 film er inkluderet, hvorfor kan vi ikke se den mere ?

Og hvis den ikke kommer igen bør den fjernes fra intropakken, og så går jeg ud fra at prisen på pakken bliver reduceret i pris. Vi betaler jo for kanalen.

Med venlig hilsen

Sony31

4 Kommentarer

Hvor kan du se at den er en del af Home Trio pakken?

Efter omlægningen er den blevet en del af Home Trio Ekstra pakken, som også er det jeg kan se på forsiden... Dvs. et yderligere tilkøb hvis du havde den eksisterende Home Trio pakke...

Ja undskyld jeg mente også ekstrapakken, men jeg har haft tv2film lige siden jeg startede for et år siden, og nu er den bare væk, det forstår jeg ikke

Mvh

Sony31

Tv2 film blev flyttet fra Home Trio pakken til Home Trio Ekstra pakken pr. 11/1-2012 til fordel for Canal 9. Er efter sigende blevet meldt ud fra TDC's side i efteråret... Jeg har dog aldrig set det... Har taget imod TDC's "venlige" tilbud om at spare faktureringsgebyret imod at de trækker direkte på mit CC. Er sikker på at info aldrig har været en del af det fremsendte elektroniske regningskompleks...

Summa summarum - hvis du vil se tv2 film (hos TDC) skal du tilkøbe Home Trio Ekstra pakken... som det er nu Humørikon frustreret

TV2 film er ikke udskiftet til fordel, MEN til ulempe for Canal 9, undskyld, som om vi ikke har nok af det plader TV.  Men ak nej. Så er der mere plan i hvad Telia kan levere, en kanal med 23 stk. incl. TV film

Tv2 sport, Tv2 news og DR HD.  Der var nok noget TDC kunne lære af.......

Overvejer selv meget kraftig at skifte   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P