TV uden bredbånd og telefoni?

Jeg flytter snart i en lejlighed hvor udlejer har givet mig besked på at "der er tdc", da jeg spurgte om tv-muligheder. Jeg har imidlertid ikke brug for home trio løsningen, da jeg har bredbånd via min arbejdsgiver og ikke bruger fastnettelefon. Jeg vil derfor gerne vide om det virkelig kan være rigtigt at jeg ikke kan få tv fra tdc uden at købe hele home trio pakken?

Vh Mette

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det passer du kan ikke få TDC TV unden også at have bredbånd ved TDC.

det skyldes at TDC TV er TV gennem bredbånd(IpTV), og der for kan TDC ikke sende TV udigennem en anden udbyders bredbånd.

men er du sikker på at at det er TDC TV din udleger mener, og at han ikke er en af dem der tror der stadig er noget der hedder TDC kabeltv, det kunne jo være at det er yousee din udleger mener.

ellers er der også boxer som jo er TV igennem luften.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Men jeg synes jo det er et mærkeligt grundlag at bygge det på, for jeg mener, at der blev vedtaget et-eller-andet i Folketinget et år, så den såkaldte "bærelinjeafgift" som er forbeholdt TDC blev afskaffet i forbindelse med opkøbet af TDC af udenlandske kapitalfonde.

Så hvorfor der ikke bliver lavet en pakke, hvor man kan få tv fra TDC uden alt det andet, forekommer for mig mærkeligt. 

Jeg opretter lige en anden tråd et sted omkring dette. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Har nu oprettet tråden:

/t5/Bredbånd/Forslag-til-nye-abonnementer-pakkeløsninger/m-p/52867 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Vi bliver lige nødt til at tænke lidt teknisk her. Hvis der skulle tilbydes IP-TV uden internet og IP telefoni - så ville det koste det samme som når det er med....

TDC er et stort firma i DK - men globalt er det en lilleput. Når TDC går til de store internationale leverandører af centraludstyr, så kan det simplethen ikke betale sig at købe andet end standardudstyr hvor alt bliver blandet sammen. Sådan er det bare i en globaliseret verden.

Derfor får man det hele med - og hvis man f.eks. ikke har brug for en telefon - så vil det koste nøjagtig det samme, da det udstyr der skal installeres i hver ende af ledningerne er det samme.

Det er di det øvrigt ikke korrekt hvis en udlejer oplyser at der er TDC.... Hvis der er et telefonstik - så er der frit opratørvalg. Det har din udlejer ikke nogen indflydelse på.

Vh

Peter

Omdømme 2

Jeg mener, at TDC net er blevet åbnet, så andre selskaber kan tilbyde TV uden at man har bredbånd hos dem? - men lad være, at tage mig på ordet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)