TV til mobil/iPhone - TDC Play til iPhone

• Deltager
  • 3 kommentarer
Ok . måske 2 spørgsmål i denne tråd.

Men nogen der har læst eller hørt om TDC har noget på vej omkring tv til mobil og om de er kommet nærmere TDC Play til iPhone4?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg ved ikke noget om iPhone er ikke en apple mand, men TV på mobilen har de haft lengere end 3,

tag din mobil og gå ind i din browser og naviger til m.tdc.dk/tv/mobiltv/

den blir ved med at sige at jeg ikke er TDC kunde og jeg skal have et internetadgangspunkt der hedder TDC WAP 3G+GPRS eller TDC.

Det kan jeg ikke forstå. Jeg bruger jo internettet i forvejen på TDC uden problemer. Hvorfor skal jeg så ændre noget?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen.

Du kan kun bruge det over 3G netværk, ikke wifi da TDC så ikke har en chance for at se om du er TDC kunde.

Hvis det ikke virker skal du prøve at opsætte mobil internet efter den her vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063

Omdømme 3

Skal nok også lige sige at Play ikke virker på iphone

Hey - havde sat det op på den måde . Mit internet virker også uden problemer, men bare ikke TDC TV på nettet.

Ja jeg ved godt at Play ikke virker. Må håbe at det snart kommer..

Omdømme 3

Hej,

Jeg kan desvære ikke være til mere hjælp, som jeg skrev ved jeg ikke meget om Mac, Iphone og alt det der Apple noget,

men jeg vil sige at du selvfølig kan være heldig at der er en der ved noget mere end mig der skriver, ellers skal du prøve at gå ned i din lokale TDC butik, jeg er sikker på at de gerne vil hjælpe, de plejer at være så flinke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tnp007

Jeg vil tro, at når du siger det ikke virker, er det fordi du forsøger fra din iPhone?

Du skal igennem "FLY" portalen, for at se TV på mobilen. Det virker endnu ikke til iPhone. Apple er (som bekendt) trods alt noget større end TDC. Og hvis nogen syntes TDC er tung at danse med, så hilse på Steve Jobs og Co. Glad humørikon

Apple vil selv bestemme. Og for Apple, er TDC bare et lille bitte selskab. Så vi må pænt vente til nogen af de store selskaber baner vejen.  Jeg er, som nogle ved, selv stor Apple bruger. Men fan - vil jeg ikke kalde mig. Netop fordi de sidder så hårdt på alting. Og derfor kan du faktisk ikke se tv på din telefon. Jeg havde selv en nokia og holdt meget af at se nyheder, når man sad og havde lidt ventetid. Men efter jeg har fået iPhone er det slut via FLY. Der er en masse små apps, som man kan bruge istedet. MEN - pas på - fordi det er KUN gratis når du bruger FLY! Eller Wi-Fi.

Hvis du prøver at låne en anden telefon (Nokia ved jeg det virker på - det gjorde det for mig) og sætte dit Sim kort i (det kan du vist ikke, din tlf bruger micro-sim?) vil du se at det pludselig virker. Nokia overholder nemlig Microsofts standarter - men det er en helt anden historie Glad humørikon

Uden at vide noget, tror jeg vi skal være lidt tålmodige, så kommer der en løsning

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P