Svar

Tv signalet er midlertidig afbrudt kommer når jeg optager den udsendelse jeg er ved at se?

icon

Bedste svar af Jormey 3 oktober 2010, 17:46

Jeg har flere gange haft problemet, men det er snart et stykke tid siden. Nogle gange er det forsvundet hvis jeg præver senere; andre gange har jeg nulstilllet boxen, og så har det virket. Men det er ret iriterende.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erikhj

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der kan være flere årsager til, at du oplever problemer med optagefunktionen. Jeg vil derfor allerførst bede dig prøve at nulstille digitalmodtageren jf. denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Hvis dette ikke afhjælper problemet, vil jeg bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, der kan hjælpe med den videre fejlretning.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Jeg har flere gange haft problemet, men det er snart et stykke tid siden. Nogle gange er det forsvundet hvis jeg præver senere; andre gange har jeg nulstilllet boxen, og så har det virket. Men det er ret iriterende.

Dagen efter var det bare i orden igen. Men jeg fik ikke optaget det jeg ville den anden dag!!!!

Det sker også i andre tilfælde, hvor man vil markere en udsendelse i guiden til optagelse. Og man kan jo se at tv-signalet ikke er afbrudt for kanaler vises i det lille vindue nederst.

Jeg havde problemet igen her i juledagene, men det er ellers lang tid siden. jeg slukkede boxen  med fjernbetjeningen og tændte så igen. Så var problemet forsvundet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det virker jo umiddelbart som en softwarefejl i boksen. Hvad er din hastighed og hvad version er dit plusabonnement? (dvs. se eller optag    /   se og optag)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det er sjovt som disse vigtige tråde bliver forældede og forsvinder i mængden, så ingen kommenterer på dem mere.

Disse problemer er her "stadigvæk". 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P