Tv signal bagud

Hej, ved ikke om der kan gøres noget ved dette (håber jeg) - Forleden dag da jeg sad og skrev på MSN med en god kammerat, og vi så begge to taxaquizzen, også skulle vi se hvem der først kunne svare på spørgsmålene af os 2, grunden til at jeg skriver er at han svarede på spørgsmålet, før spørgsmålet overhovedet var kommet frem ved mig på skærmen, dvs hans signal er foran mit, med 4-5 sek, kan der gøres noget ved dette?

- Twanky

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det er jeg bange for, nej.

Antennesignalet er kun et halvt sekund forsinket eller så ift. den originale udsendelse. Herefter kommer parabol-tv, som er cirka 1.5 sekunder bagud, og tilsidst iptv, som godt kan være op til fire sekunder forsinket. Dette har at gøre med latency, og måden tv-signalet bliver omformet på. Det tager på denne måde længere tid at omforme tv-signalet til en stream af pakker fra det rå signal TDC modtager fra tv-stationerne, sende det igennem servere i et core-netværk via kabler rundt i hele landet, og herefter vente på, at dette signal bliver afkodet i din TDC TV-boks; end det tager at omforme det samme signal til analoge bølger, sende det ud til en satellit i rummet og tilbage igen til husejernes parabolantenner.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)