Tv optagelser

Hej

Kan man gøre noget med sine Tv optagelser, så de ikke vises i <Optaget TV> på alle tv i huset?

Jeg har ikke kunne finde noget om det her på forum eller andre steder på tdc.

Jeg er derfor kommet med et forslag til en løsning med evt. en pinkode i Forslag & Idéer

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Da det er koblet op via samme netværk, er det ikke muligt at udvælge hvilke der skal deles og hvilke der ikke skal mellem boksene - men synes det ville være en god idé, at hovedboksen kan sætte lås på udvalgte film.

Hej Mathias

Tak for dit svar -

Selvfølgelig er det muligt - Det er jo også lavet, der mangler bare lidt fra programmørens side for at vi kan bruge det.

Men hvordan kommer jeg i kontakt med ham/dem der står for programmering af softwaren i harddiskoptageren.

MVH H-trioman

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

H-trioman skrev:

Men hvordan kommer jeg i kontakt med ham/dem der står for programmering af softwaren i harddiskoptageren.

www.microsoft.com laver softwaren...

Hej droid

Ja undskyld min forkerte betegnelse.

Jeg er godt klar over at TDC TV er lavet med Platform OS/version: WinCe/5,0,1400, er fra fra Microsoft.

Det er ham/dem fra TDC TV eller dem TDC TV har fået til at lave/oprette menuerne. (Det hedder sikkert brugerfladen eller noget andet).

Det er ikke Microsoft, der har bestemt at der i menuen står <TDC TV> <Optaget TV> < TDC Film> <Mit TDC> osv.-  Og hvad der skal ske når man vælger de forskellige menuer.

Det er dem der har/laver det, jeg gerne vil i kontakt med.

MVH H-trioman

Hej

Jeg har fået kontakt - ThomasG ansat i TDC har svaret, og jeg håber på vi snart får den Privat mappe med pinkode.

Du kan følge med her /t5/Forslag-Id%C3%A9er/Forslag-til-Optaget-TV-Skjule-og-sikre-en-gemt-optagelse-med-en/td-p/78687

MVH. H-trioman

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P