tv og lyd

Mit toshiba tv kan ikke samarbejde med tdcs digital boks , efter et par timer forvrænges lyden

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rockyman

Har du fået lyden til at fungere?
Hilsen
Nej det er stadig det samme.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rockyman

Hmm, det duer ikke, med dårlig lyd.

Kan du beskrive din opsætning lidt nærmere?

Hvordan sætter du TDC Boksen, sammen med TV'et?

Hvilken model af TDC Boksen er det? Ikke model nummer, men er det hovedboksen, eller en Multiroom boks?

Bruger du scart, hdmi eller anden metode, imellem de to?

Er lyden ført op, sammen med billede?

Hvis du har et nyere TV, kan du så prøve at flytte ledningen ind i en anden indgang? Der er ofte flere både hdmi og scart indgange på nyere TV.

Når du skriver boksen ikke kan samarbejde med dit TV, er det så kun lyden og først efter noget tid, eller er der også problemer med billede?

Hvad gør du, når det starter med at forvrænge lyden? Altså - har du fundet en workaround, eller er du nød til enten at slukke, eller leve med det?

Har du fået skiftet TDC boksen?

Hilsen

Det er hovedboksen. Jeg bruger hdmi. Jeg vil prøve at flytte ledningen ind i en anden indgang. Det er kun lyden og først efter nogle timer, den bliver total forvrænget, helt uforståelig. Jeg skifter på remoten f.eks. til dvd og til tilbage til tdc. Kan også slukke for tvet, så er det normalt igen. Ja har fået ny tdc boks.

Har simpelthen byttet tvet ud.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P