tv og film, app virker ikke på nexus 7, efter opdatering til android 5.0

Har opdateret min nexus 7 1.gen.  Til Lollipop.

Og nu,  ingen TV og film fra TDC.

Nogle med løsninger eller erfaringer?

Øv øv hvis jeg skal opgive denne ellers superfede Android 5.0

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej palm

Desværre kommer app'en ikke til at virke på denne enhed, da den ikke teknisk understøtter de krav, som vores app stiller.

/Ajla

Tak for svaret,

Men nu har jeg brugt denne enhed til play og tv i over 1 år uden problemer.

Til info så har jeg nu downgraderet min nexus 7 til android kitkat. Kopieret appen fra anden nexus 7 ( i har nemlig blokeret for at hente den via play butikken ).

Alt virker perfekt igen.

God jul trods alt.

Ville jo egentlig bare vide om der ville komme en løsning med nexus 7 og android 5.0.
Er der noget der ved hvor kan jeg finde den gamle TDC app til at se TV på min nexus7?

palm skrev:
Tak for svaret,

Men nu har jeg brugt denne enhed til play og tv i over 1 år uden problemer.

Til info så har jeg nu downgraderet min nexus 7 til android kitkat. Kopieret appen fra anden nexus 7 ( i har nemlig blokeret for at hente den via play butikken ).

Alt virker perfekt igen.

God jul trods alt.

Ville jo egentlig bare vide om der ville komme en løsning med nexus 7 og android 5.0.

Som skrevet har jeg kopieret app'en ud af en ældre nexus. Hvis det kan hjælpe maler jeg da gerne installations filen til dig.

Skriv på palm76@live.dk

Det er sidste fungerende version til android kitkat
Hej det er godt nok en ældre tråd, men det er i min verden ikke et specielt kunde minded svar at give.

Hvad er tidshorisonten på en løsning, TDC kan vel ikke lukke af for det mest udbredte styresystem på markedet.

Mvh Christian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P