Tv med internet

• Deltager
  • 8 kommentarer
Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med de nye led tv med WI FI. altså med en browser indbygget. Vi er på udkig efter et nyt tv og er i tvivl om det er for tidligt at købe sådan et.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej IngeBJ

Tak for dit indlæg.

Jeg har selv et Sony og et Philips LED Tv, som begge er med WIFI og har en browser. For at være helt ærlig bruger jeg næsten aldrig browseren, årsagen til dette er, at jeg ikke syntes browseren fungere super godt. Man bruger jo fjernbetjeningen, til at styre markøren istedet for en mus, og det syntes jeg ikke fungere særligt godt.

Derfor bruger jeg istedet min bærbare eller min IPhone, når jeg sidder foran Tv'et og lige skal på nettet Glad humørikon

En af de ting jeg syntes fungere bedre end browseren på et TV med internet, er muligheden for at streame billeder og video fra en computer/netværksharddisk og over på Tv'et. Det er en funktion, som jeg bruger en gang imellem. Men man skal jo også vuderer, om det er noget man reelt har et behov for, og det kan engang i mellem godt være lidt besværligt, at få til at fungere optimalt.

Jeg håber du kan bruge mit svar til noget, du er altid velkommen til at skrive tilbage Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)