TV kanaler

• pk_
  • 0 kommentarer
Hejsa

Er der andre end mig som er lidt træt af at have 40 kanaler som ikke bruges til noget?

Jeg har viasatpakken men har i realiteten kun behov for de danske og er fuldstændig ligeglad med tyske, svenske, tegnefilm samt diverse VIASAT film kanaler som jeg bliver nødt til at betale for fordi jeg gerne vil have TV3 og TV3+. Jeg ville meget hellere betale for HD kanaler men jeg føler at der bliver suget godt og grundigt hos forbrugerne. En større form for valgmulighed ville være et stort ønske hos mig.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

De er oppe mod store krafter her :-)

Når Viasat sælger til Distributøren (her TDC) så sælger de i pakker. Det gør de fordi så kan de booste deres seertal, og på den måde få højere afgifter for de reklamer som, trods alt, betaler en væsentlig del af gildet.

Når Distributøren sælger til kunderne - så sælger de også i pakker. Igen booster det deres seertal, som så gør at de kan forhandle bedre aftaler med udbyderen. Så er der lige det specielle ved Viasat at de er hverken til t hugge eller stikke i, så TDC betaler set samme som alle andre. Som det er lige nu, så kan TDC vælge at distribuere hele paletten fra Viasat - eller ingenting.

Dvs. både udbyder og distributør har ingen interesse i at lave om på systemet. Og lige så længe forbrugerne generelt gør som du - så har de ingen grund til at lave om på systemet. Det eneste sted der måske bliver hjælp at hente - det er hos annoncørerne. På et eller andet tidspunkt må det gå op for dem at de betaler dyrt for Kejserens nye Klæder.

Personligt har jeg selv fravalgt alt andet end grundpakken, netop fordi jeg er utilfreds med systemet. Men der er nok ingen der tager notits af det så længe vi ikke er flere :-)

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)