Svar

TV installation uden tekniker?

Kan TDC HomeTrio Basic installeres uden at få besøg af tekniker, jeg er ikke tilstede i hverdagen. Jeg har lidt teknik kunnen. Så jeg behøver bare at få udstyr tilsendt til min addresse.

icon

Bedste svar af Alex1 6 december 2012, 13:39

Det gælder også for HomeDuo opgraderinger desværre, men jeg har meldt din feedback videre.

Problemet består i at mange kommer til at fejle med installationen, hvilket vil ligge unødvendigt tryk på vores kundeservice.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan desværre ikke lade sig gøre.

For at forhindre startproblemer med HomeTrio, har man besluttet at der skal en tekniker ud at installere det. Selvfølgelig vil der være nogle der vil være i stand til at tilslutte det selv, og du er sikkert sådan en person. Men for ikke at unødvendigt komplicere vores salgsproces, og undgå start fejlmeldinger, har man valgt denne strategi.

Hilsen Alex

Tak for svar, jeg glemte at sige at jeg har HomeDuo i forvejen. Internet og telefon, så i princippet er det bare TV jeg mangler. Kan det så stadig ikke lade sig gøre at installere TV modul selv?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det gælder også for HomeDuo opgraderinger desværre, men jeg har meldt din feedback videre.

Problemet består i at mange kommer til at fejle med installationen, hvilket vil ligge unødvendigt tryk på vores kundeservice.

Tak igen for hurtigt svar!

Jeg kan desværre ikke tilmelde mig til HomeTrio på grund af at jeg ikke har mulighed for at være hjemme i hverdagen, før efter jeres tilbud er udløbet d. 9. december.

MVH

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)