TV-Hometrio probs

• Deltager
  • 0 kommentarer
Står op her kl 08.00 efter en god nytår aften, gør klar med kaffe og sætter mig, 

og tænder for mit TV, Men ha ha ha ha ha  INGEN ADGANG TIL KONTO ------ FORLAD KLIENT !!!!!!!!!!!!!! ????

Hvad i H er det..........

Så prøver på at finde et telefon nr man kan ringe på, HAHAHAHAHA der er lukket i weekend og helligdage.

Hvad sker der med den service der var før i tiden...... suk

Men jeg vil gerne se TV som jeg har betalt for.......

Hilsen den morgen sure.

49 Kommentarer

Hej med dig

Samme problem hernede 20 km syd for Dalby, Køge. Det kam åbenbart ikke æade sog gører at komme i kontakt med nogen ??????????????

Der var forøvrigt heller ikke hul igennem bed 02.00 - tiden.

TDC  KOM SÅ PÅ BANEN OG IGANG

Jeg har samme problem. Supporten åbner kl. 10, men hvis det er et generelt problem, så kommer man nok ikke igennem her.

Det behøver du ikke være sur over...Har haft det samme problem , siden jeg kom hjem i natkl 020080808047 åbner kl 10.00Så da prøver vi selvfølgelig
Godt nytår. Har samme problem her i Skanderborg. Super start på det nye år.Glad humørikon

samme problem heroppe i nordsjælland

Hejsa og godt nytår til jer..

Problemet er også her ude på vestkysten ,nærmere i Stadil V/Ringkøbing..

Må jo håbe at TDC kommer ud af røret inden vi skifter selskab..

ivanf

I er ikke alene også her i padborg er det problem der

...tja her på Djursland virker Home trio så heller ikke... SURTGal humørikonGal humørikon

Problemer i VALBY også........fedt at spilde sin elskede fridag på ingen ting...nu når TV2 ville sende en del godt tv.............TDC TAG JER SAMMEN......KAN IKKE KOMME BAG PÅ JER AT DET NU ER 2011

har du løst dit probs for jeg har sammen probs forrasten godt nytår til dig og alle andre

Ja, den er sgu også gal her på Bornholm. Der er både sne udenfor og på fladskærmen...Overrasket humørikon

Det kan man jo ikke bruge til noget.

hej du morgensure :-)

Godt Nytår !!

jeg havde samme trælse oplevelse her til morgen og troede at det var min modtager, men nu tror jeg på det er et landsdækkende problem....

hotline åbner nu kl. 10

go fornøjelse med at komme igennem :-)

Det samme her på Falster

det samme siger den her i Havnsø 4591 Føllenslev.. fanme irriterende

Samme problem uden for Odense, lortet virker ikke igen igen.

Og så lige nytårsdag hvor man bare vil se noget TV og slappe af.

Sidste gang var det da jeg absolut ville se FCKs første CL kamp mod Panatinaikos, intet skete og jeg måtte høre kampen på DR P3.

Jeg har checket Telia, boxer og diverse andre udbydere og de kan faktisk gøre det billigere for mit vedkommende, så nu vil jeg overveje om TDC skal have mig som kunde mere.

Servicen kan umuligt være dårligere andrer steder.

Godt nytår

Mvh

LL

Samme problem i 8883 Gjern........kedelig morgen....grrrrrr

Ditto - samme problemstilling - 4200 Slagelse.

Hej

Samme problem her 4700, i går virkede den boks som var tændt i løbet af aftenen og resten samme lorte problem. Her i dag virker ingen TAK TDC

Det samme gælder i Thy!!!!! TDC må bare få fingeren ud, så vi kan se det TV vi har betalt for!

Samme problem i sønderjylland i Broager

Sammen problem i Svinninge ved Holbæk... Har prøvet at komme igennem til TDC i ca. 30 min, men har opgivet... Typisk lige sådan en dag, hvor man har brug for TV og sofaen :-(

Kan se jeg ikke er det eneste med TDC- TVproblemer på denne første dag i år 2011. Håber den heldige der kommer igennem til TDC, hjælper os andre med et svar. Godt nytår til jer alle......

nogen som har været heldig at komme igennem til tdc?

Herfra samme problem. Det vil være ganske rart med en udmelding fra TDC og hva søren der er galt. Det er sgu lidt skidt det her, man bliver jo næsten tvunget til at rydde op i stedet. Få det nu fixet.

Det må være den her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=477012118&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)