Svar

Tv guiden i forb. med Home Trio er elendig

Tidspunkterne i guiden passer i mange tilfælde ikke med de reelle tider iflg. diverse tv-programoversigter. Hvis man bruger guiden til at bestemme optagelser med, er det en oplevelse at se hvad der er kommet ud af det. I hvert fald ikke det man har valgt den skal optage.

Jeg overvejer at bruge alternativ til TV-delen, men kan ikke se nogen steder om f. eks. Boxers tv-guide er bedre, eller om fejlen ligger hos kanaludbyderne.

icon

Bedste svar af Patrick11 16 september 2010, 10:54

Hej canonknud

Der har kørt en lignende tråd andet sted på forum.

Hvis I kikker her, har jeg lagt et svar:

/t5/Tv/TV-Guide-meget-quot-tynd-quot/m-p/792#M110

Det håber jeg kan hjælpe dig. Du er selvfølgelig velkommen til at spørge igen, hvis ikke det svarer.

Hilsen

Invisigoth

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

jeg er ikke helt enig med dig boxer s tv guide er bare trist hvergang man vil se hvad der kommer sene på aftenen kommer der et program der hedder "ingen infomation", på tdc kan du da se hvad der kommer

Ja,  man kan se hvad der kommer, men tispunkterne er oftest forskudt op til ½ time, så man ikke får hele udsendelsen med når man optager.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja.

Det kan godt være træls, men jeg tror ikke problemet er TDC, boxer og andre udbyder, efter som de fleste udbyder har de samme problemer tror jeg at det er de personer der sidder og skriver hvad og hvornår, ved boxer tror jeg det er dr, og dem der har betailngs kanalerne.

ved TDC er det nok også dem der har kanalerne, men jeg ved det ikke det er bare en formodning. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej canonknud

Der har kørt en lignende tråd andet sted på forum.

Hvis I kikker her, har jeg lagt et svar:

/t5/Tv/TV-Guide-meget-quot-tynd-quot/m-p/792#M110

Det håber jeg kan hjælpe dig. Du er selvfølgelig velkommen til at spørge igen, hvis ikke det svarer.

Hilsen

Invisigoth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)