Svar

TV guiden

Jeg kan ikke få en kort omtale af programmerne når jeg klikker på dem.Kun mulighed for at optage eller serieoptage. Jeg er logget ind, og har prøvet med chrome og internet explorer. Jeg har heller ikke mulighed for at sortere fx sport, film eller andet, der sker ingenting selvom der står sport øverst til højre.

Venlig hilsen    Erik

icon

Bedste svar af bbs 9 april 2013, 13:03

Hej erikskraem

Nej det er ikke et svar på dit spørgsmål, du er vel klar over at det er et Kunde til kunde Forum? og at du derfor ikke kan forvente svar fra en TDC ansat.Blinkende humørikon

TDC ansatte kigger med og svarer hvis de har tid og ofte i deres fritid, men jeg er heller ikke selv tilfreds med den nye TV guide, så jeg kan godt følge dig, og håber på at den snart bliver forbedret.Humørikon frustreret

hilsen Bente

Se original

5 Kommentarer

Hej TDC

For nylig har I beskåret TV guiden, så man kun ser de programmer, man abonnerer på.

Ingen problemer med det, men kunne I ikke tage norske, svenske og måske tyske programmer med?

De er ganske vist uden for abonnement, men man kan jo godt modtage dem alligevel.

Mvh.

WiTo

Dette er ikke svar på mit spørgsmål

Vh  erik

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej erikskraem

Nej det er ikke et svar på dit spørgsmål, du er vel klar over at det er et Kunde til kunde Forum? og at du derfor ikke kan forvente svar fra en TDC ansat.Blinkende humørikon

TDC ansatte kigger med og svarer hvis de har tid og ofte i deres fritid, men jeg er heller ikke selv tilfreds med den nye TV guide, så jeg kan godt følge dig, og håber på at den snart bliver forbedret.Humørikon frustreret

hilsen Bente

Den nye TV Guide er noget bras, der ikke kan bruges.

Tak for dit gode svar.

Mvh   erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)