TV-guide på nettet

• 0 kommentarer
Kære TDC

For ca. en måned siden kunne man på nettet se en TV-guide, som omhandlede alle tænkelige kanaler og viste programmer mindst en uge frem.

Af én eller anden årsag har I beskåret denne TV-guide, så man nu kun kan se noget om de kanaler, som man direkte abonnerer på - altså fx ikke norske, svenske eller tyske kanaler.

Desuden kan man vist kun se guiden for én dag ad gangen (Måske har jeg ikke fundet den rigtige knap?).

Hvorfor denne forringelse? Det er selvfølgelig i orden, at fx Viasat programmer ikke findes på guiden, hvis man ikke på nogen måde kan se Viasat, men I har beskåret TV-guiden, så den faktisk er værdiløs for mig.

Hvis I kunne indføje norske, svenske og tyske kanaler samt igen laden guiden gælde flere dage frem, ville jeg blive meget glad, for så kan jeg igen planlægge, hvad jeg ønsker at se den kommende uge.

Mvh.

WiTo

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej WiTo

Lad mig starte med at sige at jeg også savner den gamle TV-guide.

Men hos mig fungerer det udmærket, alle mine kanaler er med, at min computerskærm så ikke lader mig se det ude i højre side er så et andet irriterende problem.

Hvis du ser på det link jeg lige lægger ind, kan du se øverst til højre står der i dag, klikker du på den så kommer ugedagene frem, så jeg kan optage som jeg lige vil, også viasat ,de tyske kanaler og de svenske, alle er der.

Se link. http://play.tdc.dk/#!/tv/guide/tabbar:mine

hilsen Bente

ps har du samme problem som mig, med at du ikke kan se det i højre side, kan du bare trykke på Ctrl og minus og plus hvis du vil have det større igen

Hej Bente

Tak for hjælpen. Nu kan jeg også se programmer for flere ugedage, men jeg kan stadig ikke komme ind og se noget om norske, svenske og tyske kanaler.

Jeg har kun Trio basis, og jeg spekulerer på, om TDC ved en fejl har skåret de udenlandske kanaler væk ved begrænsede kanaludbud.

Du skriver ikke, hvilket abonnement du har, men det er jo lidt mærkeligt, at info om de udenlandske kanaler popper op hos dig, når det ikke sker hos mig.

Mvh.

WiTo

Omdømme 3

Hej WiTo

Jeg har også Hometrio Basic + tilvalgt Viasat, så det burde fungere hos dig også.

Hvis du klikker på mit link i mit første indlæg,helt ude til venstre i kanallisten, så er der et tegn der ser sådan her ud v(det er meget svært at se)men hvis du trykker et vilkårligt sted på den kanal der er nederst,så ruller det for digBlinkende humørikon, hvis du trykker på det kan du rulle i kanalerne, det kan jeg i hvert fald, også de svenske og tyske som vi kan se på Basic.

hilsen Bente

Hej Bente

Jamen det er jo bare hutlihut. Tak endnu en gang.

WiTo

Omdømme 3

hej WiTo

Løste det dit problem, hvis det gjorde og du har mulighed for at trykke Accepter som løsning ville det være hutlihut hvis du gjorde det, så kan andre med samme problem hurtigt finde Løsningen.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P