Svar

TV-boks i skabet, hvad med fjernbetjeningen?

Hejsa allesammen!

Jeg har 1 hoved-boks i mit hus, samt 2 ekstra bokse. Den ene ekstra boks vil jeg gerne ha' gemt af vejen, og så skal den i skabet at stå.. Er det muligt, at ligesom få en 'sensor' som reagerer på fjernbetjeningen?

På forhånd, tak for hjælpen! [i]

icon

Bedste svar af miela1 29 januar 2011, 01:51

Hej, velkommen til forum 

Med ekstra følger der en extra IR senser med,

det er en lang ledning med en sort knup i den ene ende og et mini Jack(næsten det samme som til Hovedetelefoner) i den anden ende.

Udklip.PNG

iden sorte knup sidder der en IR Sencer på den ene side og dupel klæbene tape på den anden side, den skal du have uden for skabet og sat fast, jeg vil forslå at du setter den på dit TV.

Mini Jack stikket skal ind i dens medpart i TV boxen, som står i skabet.

nu har du så du kan bruge din fjernbetjæning

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, velkommen til forum 

Med ekstra følger der en extra IR senser med,

det er en lang ledning med en sort knup i den ene ende og et mini Jack(næsten det samme som til Hovedetelefoner) i den anden ende.

Udklip.PNG

iden sorte knup sidder der en IR Sencer på den ene side og dupel klæbene tape på den anden side, den skal du have uden for skabet og sat fast, jeg vil forslå at du setter den på dit TV.

Mini Jack stikket skal ind i dens medpart i TV boxen, som står i skabet.

nu har du så du kan bruge din fjernbetjæning

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Igen,

du kan evt. også se side 7 punkt 8 i instaliations vejledningen.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/tv/pdf/20090903/instalvejl_multiroom.pdf

Hejsa! Super fedt, mange tak for hjælpen!! Det var dejligt :-) Lækkert med sådan et forum her!

Omdømme 3

Hej,

det er altid godt at kunne hjælpe, man bliver helt afhængiBlinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)