TV-boks

Min TV-boks virker ikke. Jeg har genstartet og nulstillet uden at løser problemet.

TV-boksen starter og uret starter på 12.00 (som den normalt gør ved en opstart). Den når til 12.04 og så starter den den igen (og det sker igen og igen). Det rigtige klokkeslet kommer altså ikke frem, og dermed virker boksen ikke.

Håber, at der er nogen, der kan hjælpe.

4 Kommentarer

Har du prøvet at slukke den(bagpå) og tænde igen til de 3 prikker kommer frem. Dette gøres 4 gange og der vil nu komme et tandhjul frem på skærmen og displayet vil skrive "downloader". Nu vil firmwaren blive geninstalleret. (er det det du mener med nulstillet?)

3 gange. sorry http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Ja - det er nøjagtigt det jeg har gjort (mere end 1 gang)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ganløse

Din Digitalmodtager har - som du selv har konstateret - ikke forbindelse til TV Platformet, når uret ikke justeres til korrekt klokkeslet.

De første 2 ting du kan gøre er:

Sluk for både Digitalmodtager og Modem/Homebox - Herefter tændes Modem/Homebox, og når der er indikation for stabil Internetforbindelse, startes Digitalmodtager (dette for at sikre at der trækkes IP til TV delen) Løser det ikke problemet kan du prøve at tjekke Lankabel mellem Digitalmodtager og Modem/Homebox, evt prøve med et andet, da det muligvis er på indersiden af modem problemet ligger.

Håber det kan hjælpe dig videre

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)